Når begynner de med duplo å sånn??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Lurer på hva slags leker han kan få til jul jeg.. da er han 10 md gammel... begynner tidlig med gaver jeg[8D]

Min er 14 mnd og fikk sin første dublo i dag faktisk:) fra 1 1/2 år. Trur ikke de finnes fra tidligere

Her var hun en 9-10 måneder.. Elsker å leke med duplo.[:D]
Skjønte ikke mye av det i starten, men hun likte fargene og klossene[:)] Også synes hun det var veldig gøy å rive ned, hvis vi bygde opp[:)]

ok, kan kanskje vente med duplo til bursdag da...

hvilke andre ting kan være greit å gi da?

Hun synes det er morsomt her. Holdt på med de i et par mnd. Får ikke til å bygge selv, men er stas å putte oppi ting og å ødelegge det andre bygger

Han fikk duplo til 1 års dagen og har vel lekt mer og mer med de egentlig.. Det er vel først rundt 2 års alderen han interesserte seg for å bygge ting og leke med figurene liksom. Men de var gøye før den tid også =)

Ellers til første jul og 1årsdagen (Som er samme uka) fikk han Fisher price bounce and spin zebra, little people leker og biler. Det falt i smak!=)

Rundt 9-10 mnd. Et lite tips, plukk ut de minste klossene for de går rett i munnen.

Hun var litt over ett år da hun fikk sin første duplo, tok ikke lange tiden før hun satte sammen klossene. Så vi kjøpte flere klosser og figurer til henne. Nå er hun 2år og 4mnd og bygger store fine hus og biler osv[:D] Kan sitte i timesvis uten å bli lei! Dette er en super gave som de har glede av i mange år[;)][;)]

her begynte vi å la guttungen ha noen av dublo lekene fra han var 6mnd, da han var rundt 9mnd så skjønte han også hvordan han skulle sette klossene sammen, Den dag idag så er det noe han liker å drive med over lenger tid

Fikk masse duplo til ettårsdagen. Likte det med en gang. Begynte raskt å bygge og gi navn til figurene og lage dialoger. Også da han ble to var duplo superstas.

Nå er han 2 1/2 år og leker ikke så mye med det lengre. Har begynt å leke med playmo.

jeg kjøpte sånn traktor med dyr og dyrelyder som gikk av seg selv.  fra claes ohlson (de har den andre plasser også) til min gutt når han var 10 mnd. den elsket han fra da og leker med den forsatt . 

Vi kjøpt te jul.. da va'n væll 8 mnd, og hadd aillerede interessert sæ for lego 1-2 mnd[;)

Back
Topp