Når begynner de å .......

Ajja

Gift med forumet
Lurer på når de små begynner å bli redd folk?...?
Husker ikkje fra de andre...
Lille er 2 mnd nå og farfaren er her hos oss (kom i går)...
Han snakka til henne i dag og da bynte hun å stor gråte, ordentlig sår gråt....
Er det for tidlig? Tilfeldig?
Da jeg tok henne opp slutta hun å gråte helt til han snakka til henne igjen....
Må legge til at hun er en unge som aldri gråter.... Eneste gangene vi har hørt henne gråte er når hun hadde luft i magen....

Sent from my iPhone using BV Forum

Min er 11 uker og hun har vært skeptisk til flere, senest mormoren sin på lille julaften. Jeg vet hellrr ikke om det er normalt ;)

Han er er skeptisk på folk nå, han er 17 uker:-)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Straks 3 mnd her, og har en 4-5 ganger helt klart vært redd/skeptisk med hylgråting pga fremmede...

Tror det er litt individuelt det der, og så kommer det nok litt an på dagsformen også tror jeg.
Er de trøtte/slitne/overstimulert så skal det kanskje ikke så mye til.

Ikke sett noe tegn til det her enda iallefall...:) Må man bli det da?

ikke noe skeptisk ennå, men gutten ble ikke det før mye senere heller da :-)

Ikke sett noe tegn til det her enda iallefall...:) Må man bli det da?
de må vel ikke bli det, men tror de fleste har en sånn periode... tantegutten min som nå er 14 mnd fikk det ikke før litt før han han fylte 1 år og nå er det nesten over igjen :-)

de må vel ikke bli det, men tror de fleste har en sånn periode... tantegutten min som nå er 14 mnd fikk det ikke før litt før han han fylte 1 år og nå er det nesten over igjen :)

Ok, for i følge mamma var ikke jeg skeptisk eller redd noen mennesker. Jeg var visst kun redd en figur hos farmor:P

Sønnen min ble det i 7 mnd alder, de får gjerne litt seperasjonsangst rundt da leste jeg.

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Back
Topp