Når begynner brystene å lekke?

lenemor

Forumet er livet
Jeg vurderer å bestille ammeinnlegg fra en nettside, men lurer på om jeg er veeeldig tidlig ute nå... når begynte du å lekke??

Jeg har Ikkje begynnt enda....

[:D]

Jeg begynte å lekke i uke 19 tror jeg. Ikke noe galt å bestille nå, så har du det klart til du evt gjør det (er ikke alle som lekker, men før el senere trenger du innlegg..[:D])

tenkte jeg skulle prøve silikon-innlegg - de skal visstnok gjøre sånn at brystene ikke lekker, og at man derfor skal slippe såre brystvorter?? Noen som har prøvd?

jeg ogdå var vel ca i uke 18 men nå som jeg er i uke 27 + 1 så kan jeg ikke komme i nærheten av puppene uten at de renner virker det som, også har det allerede blitt gult... jordmora sa jeg ikke måtte klemme men det er jo så vondt! noen råd?

Jeg har ikke begynnt å lekke enda og jeg er 37 uker i morgen. Forskjellig for alle det.

jeg lekker ingenting.. eneste er at j ser d er litt skårpe på brystene når j skal dusje, men blir aldri "våt"

d anbefales ikke å bruke sånn engangs ammeinnlegg hvis d bare lekker litt innimellom, fordi når d størnker så fester ammeinnlegget seg til brystvortene, og du river av skinn når du skal fjerne d...

lønner seg å bruke ammeinnlegg av ulll, og eventuelt bruke engangs utenfor ull inlegget=)

ORIGINAL: lillemumma
d anbefales ikke å bruke sånn engangs ammeinnlegg hvis d bare lekker litt innimellom, fordi når d størnker så fester ammeinnlegget seg til brystvortene, og du river av skinn når du skal fjerne d...

lønner seg å bruke ammeinnlegg av ulll, og eventuelt bruke engangs utenfor ull inlegget=)

Skulle akkurat til å spørre om det.. Kjekt å vite![:)]

Jeg lakk ikke i det hele tatt jeg.

jeg begynte å lekke i uke 20 ca...
Gjør det ikke hele tiden, men litt nå og da....
Bruker engangsinnlegg innimellom, men trenger det ikke hele tiden....(Får ikke lov å bruke ull rett på huden, så da får jeg ikke brukt ull innlegg...- men vil si at jeg ikke har hatt noen problemer med engangs innlegg heller da...)

Lekker ikke noe her enda[:)]

lekker ikke her heller ennå. Men hvis jeg klemmer hardt så kommer det litt.

jeg begynte å lekke litt ca en uke ETTER fødselen.nå skjer det støtt og stadig!![;)]

har ikke merket noe enda[:)]

ORIGINAL: Lisbeth83

har ikke merket noe enda[:)]
ikke jeg heller[:)]

Back
Topp