Når begynner/begynte dere med....

Spent24

Betatt av forumet
hodeputer til deres små?
DET lurer jeg på [:D]

Har ei frøken på 2,5 som ikke har begynt enda [:)] Kjøpte til henne rett før jul, men hun vil ikke bruke den!

Storebror var vel litt over året da han startet med hodepute og juniordyne [:)] Da var det bare for å heve hodet pga at han var så forkjølet og hostet mye om natten. Men viste seg at han sov mye bedre med hodepute etterpå også så han har beholdt den siden da [:)]

Storesøster begynte vel med det da hun var litt over året tror jeg.
Da hadde hun en våkenattperiode hvor hun bare ville sove i vår seng.
Fant ut at det bare var hodeputene våre hun ville ha, så da vi kjøpte en til henne så sov hun natta igjennom igjen [;)]

her blir det leeeenge til! [:)]

Storebror begynte da han skiftet til stor seng. Ca 2,5 år var han vel da.

hmm!

jeg var hos helsesøster her om dagen. 6 ukerskontroll, der sa hun at man nå IKKE skal bruke hodepute.. Som de da anbefalte på sykehuset å begynne med - med engang

Det er vist nye regler fra 2011, pga krybbedød.

Vi har hatt det helt fra starten. En sånn bittebitteliten dunpute. Fikk også anbefalt det for å forebygge flatt bakhode. Men man blir jo anbefalt og frarådet så inmmari forskjellig. Kommer helt annpå hvem man snakker med. Blir helt forvirret jeg...

Storebror her er 15mnd og jeg tenkte å kjøpe hodepute til han til uka [:)]

vi har kjøpt en liten dunpute, men han skal ikke bruke den på lenge enda!

O bruker "pute" nå, siden hun har hoftepute så må hun bygges opp litt i "topp-enden" slik at hun ikke konstant ligger i nedoverbakke stakkars [:)] så vu har brettet et stort håndkle (dette blir hardt) også har vi lagt vuggedyna dobbelt over (for å få det mykere), hun har da "pute" fra korsryggen til over hodet :)

Back
Topp