Når begynner barna å kose?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvor gamle er de når de koser tilbake i stedet for å vri seg og ikke ha tid? Min er 6,5 mnd. :)

Hehe,her var jenta mi mellom 12 og 18 mnder :P .. Husker ikke akkurat når. Nå er hun 2 år,og gir masse koser hvis man spør eller bare når hun har lyst selv..

Halvannet, kanskje? Men det var ikke snakk om lenge av gangen. Nå er hun 22mnd og vi får gode klemmer og nuss, men det er sjelden hun har tid til å sitte på fanget og kose. :-)

.får masse kos av tre åring om han er i riktig humør :P når han var i 1-2 års alderen hadde han kun tid om han var trøtt ;) ellers sprang han rundt dagen lang hehe

Ehh, aldri? :p min gutt på 21måneder er ikke interessert i å kose.. Da er det godt å ha babyen på 7uker ;)

Førstemann her har alltid vært en kosegutt:) kan sitte på fanget å kose lenge, sånn har han vært siden han var baby og er nå 5:D

Ehh, aldri? :p min gutt på 21måneder er ikke interessert i å kose.. Da er det godt å ha babyen på 7uker ;)
Synes å huske at min lille ble kosete veldig sent. Nå har hun perioder der hun er kosete, og jeg eeeelsker det :-D Hun er 2,5 år.

Hu her begynte for noen mnd siden og er 2,5 år nå :-P har nesten ikke tid nå heller da ;-)

Får sjelden kos av lillegutt på 2, men de få gangene de kommer så smelter jeg helt:-) har blitt mer og mer fra ca 1,5 år og til nå, men det er ikke alltid jeg får når jeg spør...

Eldste begynte liksom aldri og nå er hun straks 7 år:eek: Men får hade koser og slikt da. Yngste har alltid vært en koseklump og hun er det enda. Hun er 5 år :)

Var vel litt over året :-)

Eldste begynte vel rundt 1 årsalderen. Da kunne vi sitte lenge i stolen å kose før leggetid. Han er fortsatt kongen av å drøye og får masse kos ved leggetider:p
Minstemann har koset siden han var liten baby og er fortsatt veldig kosete. Er nå 2 år :)

Her syns jeg egentlig han har vært kosete hele tiden:p:D Nå er han 15mnd og ligger inntil og koser, stryker meg på kinnet og vil ha små nusser:D Også har han løveungen i kosedyr, og den tar han mot kinnet sitt og sier aawww:D

Jenta mi var vel 10 mnd. Gutten min husker jeg ikke... Tror det var før året på han også.

Usikker, men min gutt på snart 3 er i perioder veldig kosete. Vil sitte i armkroken når vi ser på TV og ligge på morgenene i senga og kose. Gir mange gode klemmer og sier at han er glad i oss.

Det er så herlig når de begynner å vise slikt tilbake, og veldig verdt ventingen. Selv om man helst vil at det skal skje nå!

Stor forsljell fra barn til barn, tror jeg. Min eldste ville ikke kose, kun når hun var lei seg. Lærte å bli kosete av lillesøster! Lillesøster har vært kosejente fra fødselen.

Back
Topp