Når begynner babyer å smile bevisst?

Snuppa vår begynte så smått forrige uke når hun var 4 uker :) nå er hun 5 uker og i går og i dag har hun smilt skikkelig til oss og pludra =D =D ble rørt til tårer:rolleyes:

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Nr 1 var vel 6 uker, og nr 2 var 4 uker gammel, men nr 3 var jo bare 4 dager(!!) Og da var han våken og det skjedde når jeg snakket til han:rolleyes::D etter det, har det bare blitt mer og mer :)

☆★hilsen meg★☆

snuppa her begynte da hun var 2 uker, nå er hun en mnd og smiler stort mange ganger om og ler nesten og holder blikket vårt lenge og smiler :-)

pappaen her ble veldig glad når han kom hjem fra jobb i går, kom bort for å kose og snakke med henne, da så hun på han og smilte gjenkjennende med hele ansiktet:-)

gutten vår var mye seinere, han var vel rundt 8 uker og smilte sjelden i starten.

Her var frøkna 3 uker da det første smilet dukket opp. Nå som hun er 4 uker smiler hun litt oftere. Sååå koselig! Smilene kommer som oftest på morgen og formiddag :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så koselig. Gleder meg til første smilet her!!:) 3 uker gammel er han , så kan vel skje når som helst :)

Fikk det første smilet i går, 3 uker gammel :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Venter fortsatt! :( Blir 6 uker på fredag. Tror storebror var akkurat 5 uker. Jeg ser han blir "glad" i ansiktet og lager mye lyder når han ser meg, men det sotre gomme-gliset har glimta med sitt fravær.....

Klompen er snart 8 uker og enda har vi ikke sett et ordentlig smil. Føler liksom han ikke er ordentlig menneske enda, før jeg får sett han snile skikkelig. Haha. Han er vel like treig i utviklinga som mora si :P

Lulilu

Snuppa vår begynte så smått forrige uke når hun var 4 uker :) nå er hun 5 uker og i går og i dag har hun smilt skikkelig til oss og pludra =D =D ble rørt til tårer:rolleyes:

Samme her! :) hun ble fire uker på torsdag og i går kom det første lille, smilet og i dag har det vært mer. Samtidig kom "lyder" og ikke bare knirking, så snart blir det nok mer snakking og lyder på henne også. :)

3 1/2 uke kom det første smilet, så har hun smilt et par ganger hver dag siden:) Superstas!

Samme her! :) hun ble fire uker på torsdag og i går kom det første lille, smilet og i dag har det vært mer. Samtidig kom "lyder" og ikke bare knirking, så snart blir det nok mer snakking og lyder på henne også. :)
Åh det er så artig altså:D

Første smil kom når han var 20 dager, men de kom først på rad å rekke og uanstrengt når han var 4-5 uker:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp