Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hørt både fullgått 12 og 13, min app sier at jeg er det i dag nemligI følge app'en jeg har på tlf, er det uke 15...![]()
Ja, rart det skal stå så mye forskjelligSkjønner ikke at det kan stå så mye forskjellig... Men jeg har stusset på app'en mi(uke 15)..mente det var mye tidligere fra jeg gikk med sønnen min![]()
Jeg har alltid trodd at det var fra 13+0, men så diskuterte jeg influensavaksinen med jordmoren min og hun mente jeg ikke var i andre trimester enda. Jeg var da 13+3 når jeg var hos henne. Jeg spurte derfor når andre trimester begynner, og hun trakk litt på det før hun sa "tja, uke 13-14, så da er du vel kanskje straks der". Hun var jordmoren min for snart ti år siden også og har laaang erfaring, så jeg må si at jeg stusset litt på at hun ikke var veldig tydelig i svaret sitt.
Anbefalte jordmor deg å ta den? De skal vel følge anbefalingene fra fhi.. Men jeg var hos legen i går, og hun anbefalte meg, ung(31..) og frisk IKKE å ta den.... Pga bivirkninger..