når begynne med babygym?

VELT

Betatt av forumet
Heisann. sniker fra august.... Når begynte dere å leggede små under babygym? Dette er min 3. men husker jaggu ikke... Har ikke syns d har vært aktuelt før. Men ser nå ( snuppa er straks en md) atvhun har lengre våkenperioder der hun ligger å ser seg rundt.... Har ikke skaffa oss babygym enda....men lurer på om jeg burde anskaffe dette snart...

Begynte vel her for pluss, minus 14 dager siden. Da var han rundt 5 uker.
Han har babygym med leker som henger over seg som han ser på + et speil med lys som blinker når det spiller musikk - den liker han veldig godt.
Bruker den mye til å trene hodebevegelser i alle retninger. ;) Har KISS.

mine to første hadde nakkeproblemer, så vet alt om d dær me trening av nakkebevegelse... kan være litt pesete, men tro meg, det har god effekt. De fikk aldri påvist kiss, da de ikke fant noen låsning, hadde nok løsna av seg selv. Men gjort av muskumaturen i nakken var blitt stiv.... Elstesnuppa på 8 er enda stiv i nakken.... Hun oppdaga vi det sent på... 2. mann kom vi tidlig i gang med. og han har ingen tegn til det nå. han er 5... så stå på. :-)

Jeg la lillefrøkna under babygym ved ca en mnd alderen. Men det er en veldig enkel babygym uten alle disse blinkende lysen og lydene. En liten bjelle inni dyrebamsene som henger over henne. Nå slår hun etter de.

Jeg hsr vurdert å hente babygymmen opp fra boden siden han er såpass våken.:) har lagt han på teppe og lekt med leker ved han men blir ikke helt det samme. Litt gøyere leker på den babygymmen og:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sånn halvannen-to mnds alder begynte jeg. Men å ligge mye på både rygg og mage helt fra start :-)

Vi handlet babygym når Markus var 5 og en halv uke. Har brukt den daglig siden:)

Back
Topp