Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, kjenner meg også igjenHehe, må jo le litt av alt man lurer på.Var helt lik med første selv! Jeg brukte neutral sitt flytende, har skyllemiddel også. Anbefaler ikke med parfyme til nyfødte. Tok de en runde i tørketrommelen, da ble de så myke og gode.
er jo bare å vaske når du har tid.
![]()
Jaaa, det er veldig koselig å vaske de første miniklærne! Husker også følelsen jeg hadde da jeg hengte opp de første til tørk. Herlig!Var vel etter nyttår jeg også tenkte. For elles ligger det jo i litt over to mnd før det blir brukt. ( a er det jo ikke nyvasket lenger) Men det klør litt i fingrene etter å kose meg med de pitte små skjønne klærne : ))
La henne tro det resten av livet ditt ;-)Her er alt av babytøy sendt til min mor for vask, tørk og bretting... Hu stoler ikke på at jeg klarer å vaske de søte små klærne uten å ldelegge de. Passer meg ypperlig![]()
Omg!!!! Så digg!!!!Her er alt av babytøy sendt til min mor for vask, tørk og bretting... Hu stoler ikke på at jeg klarer å vaske de søte små klærne uten å ldelegge de. Passer meg ypperlig![]()
La henne tro det resten av livet ditt ;-)
Her går det i et eller annet vaskemiddel uten parfyme, vasker når permisjonen er i gang og har alt som kan i tørketrommelen etterpåda blir det godt å mykt!
Omg!!!! Så digg!!!!Bare å la ho tro det!!!
Haha digg! Jeg tror jeg må spille uviten for å få til samme ordning med svigermor!Ja det skal jeg nok.... Hun mener at eneste måten å vaske ull osv på er i en god gammeldags vaskekum, så her blir strikkatøy og ull vasket for hånd![]()