Når begynne å handle?

Jeg begynte en god stund etter UL i uke 17.. Kom over ei bra bruktvogn som jeg bare måtte slå til på. Og da var det gjort!

Halloen.....
Jeh handla vel et par greier I ca Uke 12 - 13, Altså klær.....
Ellers har vi fått en del hos kjentfolk.
Har Ikkje kjøpt verken seng eller vogn enda, Men har handla en del klær, Og har kjøpt bilstol, En sånn vugge greie med musikk, Og en bære sele brukt hos vennina mi, Kjøpte bilstolen for ca 1 og en halv måned siden kanskje, Den vugge greia og bæreselen har vi kjøpt I løpet av di siste 3 Ukene... [:D]

Jeg har fulgt med hele tiden jeg. Vært en del på Finn.no og sett på reklamer som kommer i posten. har på den måten fått handlet inn mye på en ganske rimelig måte. Synes også det er greit å fordele utgiftene litt utover så ikke alt kommer med en gang.
Tenker også at det er greit å ordne en del ting før jeg blir for tung og shoppingkondisjonene forsvinner [:D]
Alle store ting er faktisk på plass nå, utenom vognen som "bare" er bestilt.

kan drøye det en goood stund før jeg begynner shoppingen ser jeg!!
Men om jeg kommer over noe stilig i Egypt kommer jeg nok til å kjøpe det, solv om jeg bare er 6+4 uker når jeg reiser ned dit[:D]

Ok jeg gleder meg like mye til å begynne å handle som et lita bare gleder seg til julenissen kommer[:D][:D]

Trenger egentlig bare å kjøpe vogn jeg....Har en hel kommode full av klær fra forige gang da lille tulla mi kom for tidlig og ikke klarte seg.Finner nok på noe og handle er jo altid noe fint å se syns jeg...

Har begynt å handle og få på plass ting nå nylig.....
Føler kanskje vi er litt seint ute, men skal nok få alt i hus i tide[:)]

[:D][:D]handla oss en vogn i uke 16 hehe. bestemoren som ville handle en ny en til oss. resten kjøper vi oss når engangsstønaden kommer

Man får vel ikke engangs stønad når begge komende foreldre er i jobb, eller?
vet ikke helt hvordan de reglene er jeg?

Vi har ikke begynt ennå...

Vi kjøpte vogn og sprinkelsengen nå i påsken. Jeg husker ikke når jeg begynte å kjøpe babyklær, men det var etter uke 18 en gang. Nå har vi det vi trenger i førsteomgang av klær tror jeg. Mangler likevel en del da. Har blant annet ikke stellebord. Det er viktig å gjøre innkjøpene når en kjenner en har lyst og energi til det. Innkjøpene er for meg en del av prosessen eller forberedelsen til å bli mamma.

Back
Topp