Når bebisene bader

BølleBella

Elsker forumet
Sitter dere på gulvet med baby og balje, eller står balja på stativ?

Her bruker vi fortsatt stativ. Skulle ønske vi kunne fortsette med det i evig tid. For jeg har så vondt i knær og rygg at jeg nesten ikke kommer meg opp igjen når jeg først har satt meg [&:]

hmmm brukte balje å stativ i starten t han va 2 mnd ca...
så kjøpte eg sånn bade-ligge-stol-ting, å då brukte eg fortsatt den oppi baljen på stativ men nå bruge me bare badekar me den oppi, så sidde eg åppå badekar-kanten å følge me [:D]

Bruker fortsatt den som er med stellebordet vårt. Men den er i minste laget.[;)]

Balja står inni dusjen, og jeg sitter på knea på utsida og
holder hun...Og jeg kommer knapt opp igjen etterpå!
Vondt i knea, vondt i ryggen..[:'(]
Gleder meg til hun sitter helt selv i balja[:)]

ORIGINAL: FørsteVesleImagen

Balja står inni dusjen, og jeg sitter på knea på utsida og
holder hun...Og jeg kommer knapt opp igjen etterpå!
Vondt i knea, vondt i ryggen..[:'(]
Gleder meg til hun sitter helt selv i balja[:)]

sign!

sitter på en badekrakk vedsiden av når hun bader,men somregel dusjer hun bare..å da sitter hun i badestolen sin inne i dusjen[:)]

Jeg har sitti på huk på gulvet ved siden av hele tiden, og er stiv som en stokk når jeg reiser meg opp hvis han har bada for lenge..

Normalt står vi ved sprellebordet og bader henne i balja oppi der, men den begynner å bli litt liten.
Jeg har også hatt henne oppi der mens den står på gulvet, men har ikke kunne bade henne alene i det siste for jeg har fått senefestebetennelse [:'(]
Kan ha henne med i dusjen da så får badet litt der ^^

ORIGINAL: Piksi

Jeg har sitti på huk på gulvet ved siden av hele tiden, og er stiv som en stokk når jeg reiser meg opp hvis han har bada for lenge..

sign

her sitter hun selv i baljen, baljen står i dusjen og eg sitter utenfor og passer på. Noen ganger bader eg ilag med de to små i boblebadet [:D]

Ho sitter i sete i balje på gulvet i dusjen,og jeg sitter ved siden av og passer på[:)]

her bader han i boblekaret eller dusjer..
har en sånn ring som han sitter i. så står eg på utsiden, eller bader med han

Vi har verdens minste bad og en like liten dusj. Det er akkurat plass til baljen hennes i dusjen, så sitter jeg sånn skrevende på huk utenfor og gjør så godt jeg kan :P Hun elsker å bade og vil være oppi lengst mulig, men jeg klarer jo ikke å sitte sånn i evigheter.

Jeg ønsker meg stort bad med badekar!

Har baljen hennes oppi badekaret, og jeg står på knærne hengende over badekarkanten og holder henne. Kommer nesten ikke opp etterpå... Gleder meg til hun kan sitte selv. Har så trangt lite bad, så jeg sitter klemt mellom vasken og halvveis under stellebordet. Gleder meg til vi får bygd på huset og får nytt større bad. [:)]

her bader vi sammen i boblekaret! det er så gøy å bade sammen! også har vi masse badeleker som vi leker med.
har antiskli underlag som han sitter på, mens jeg sitter bak og passer på at han ikke detter bakover. [:)]

det er så morro å ha vår egen badetid sammen! og han blir helt vill når vi setter på vannkrana! [:D][:D][:D]

Vi bruker fortsatt stativ. De på babybutikken mente vi kunne bruke det til han var 1 år, men vi har en stor gutt så får nå se....
Gruer meg til den dagen vi må ned på gulvet, men uten vanlig badekar som en mulighet så må vi vel det [&:]

hadde sånn kar i kommoden, men han plasker som en VILL mann!! [:D]
Så istedefor å stå å tørke gulvet etter han kvar gong, så plasserte vi karet i boden,
og kjøpte en balje... som står inni dusjen [:D][:D]
Så nå kan han plaske det han plaske vil !
Har en badestol oppi, så han sitter trygt å godt.

ORIGINAL: girlypai

her bader vi sammen i boblekaret! det er så gøy å bade sammen! også har vi masse badeleker som vi leker med.
har antiskli underlag som han sitter på, mens jeg sitter bak og passer på at han ikke detter bakover. [:)]

det er så morro å ha vår egen badetid sammen! og han blir helt vill når vi setter på vannkrana! [:D][:D][:D]

Det hørtes utrolig koselig ut !  gleder oss til vi får inn badekar!!
Bading er noe han gleder seg til her ôg! [:D][:D]

Han bader oppi badekaret sammen med enten meg eller pappan.. [;)]
flere mnd siden vi sluttet med den lille babybaljen, han synes det er sååå mye artigere å herje villt i det store badekaret! [8D]

lillemor sitter/ligger i badestol i badekaret! jeg sitter da på en krakk ved siden av! har kjøpt sånn stol ho kan sitte i også, men ho klarer ikke selv enda! så blir bare til at ho henger på kanten og det så ikke særlig behagelig ut!

Back
Topp