Når be om henvisning for samtale på sykehus?

Mia_mini

Elsker forumet
Det er 3år siden sist, og jeg husker ikke lengre når jeg ba om henvisning for samtale på sykehuset.
Jeg ønsker som med forrige og få keisersnitt.
Sist ble legen jeg pratet med oppgitt fordi jeg var der "for sent". Men jeg husker ikke når det var.

Dere som har fått pks. I hvilken uke var dere inne for den samtalen?

Det er 3år siden sist, og jeg husker ikke lengre når jeg ba om henvisning for samtale på sykehuset.
Jeg ønsker som med forrige og få keisersnitt.
Sist ble legen jeg pratet med oppgitt fordi jeg var der "for sent". Men jeg husker ikke når det var.

Dere som har fått pks. I hvilken uke var dere inne for den samtalen?
Sniker fra mars

Snakket med jordmor på 12 ukerskontroll og hun sa da at man skal komme seg forbi OUL - også kan det henvises til sykehuset :)
Så jeg ville tatt det opp på første kontroll etter OUL, eller bedt om en samtale i forkant av neste kontroll.
Jeg hadde samtale på sykehuset angående fødsel og det var hvertfall etter uke 26, men husker ikke hvor lenge etter, siden det også er 3 år siden sist jeg var gravid :p men det var visst ikke vanlig å ha det noe tidligere hverfall

Jeg skal henvises av andre grunner, og fikk beskjed om at jordmor henviser etter neste time, som er i uke 24 :)

Skal inn til rådgivning for å lage fødselsplan, og til oppfølging på babystørrelse (fikk gigbaby og hastesnitt sist).

Back
Topp