når barnet ble unnfanget

kr.sand

Glad i forumet
noen som har noen morsomme historier om pallser barnet ble unnfanget på?? har ei venninne som produserte sønnen sin i en bil. noen andre? bil, båt, utedo..

haha

Vår story er mer tørrvittig enn morsom. Vårt barn ble unnfanget mens jeg lå med bena oppe i kalde bøyler på prøverørsavdelingen på Ullevål, og en mannlig lege satt inn to befruktede egg opp i livmoren min. To dager tidligere hadde mannen min ronka (unnskyld det direkte språket) i et glass på et skikkelig stusselig toalett i gangen, og jeg hadde tatt ut syv egg fra to sprekkferdige eggstokker.
Litt tragikomisk, egentlig! Men vi har tatt igjen moroa mange ganger senere! [;)]

Babyen vår er "bare" produsert i senga vår, men mannen min ble unnfanget på telttur i Falun! Ler bare jeg tenker på det....mobber han ofte med at han er skapsvenske og i tillegg er han født 1.april! skapsvenske og aprilsnarr! [:D]

jeg er produsert på familiehytta, natt til 5. juledag 1974.....

vet ikke hvor nurket mitt er lagd, men hvis det stemmer at jeg er gravid nå, så var det hvertfall en 30 årsgave til meg! hadde el i de tider...

I 13.etasje rett over gata fra Liseberg[;)]

Nurket vårt ble unnfanget i senga.
Grunnen til at jeg ble til var fordi gudmora mi stakk av med p-pillene til mamma! [8D]

Har ikke peiling på første mann, men det var no ett eller annet sted i feb 2001.
Andre mann ble unnfanget i sengen.

Er neimen ikke sikker, mulig i det deilige vannet i mexico... når vi var på ferie der. Eller nå vi kom hjem i senga. Kommer an på hvilken termin jeg følger. Uansett var det ikke lenge mellom terminen... så kanskje jeg og sambo har klart å få en liten "mexicaner"? hehe

vet ikke jeg, en dag i juni må det jo ha vært ...[:D]

Ingen morsom plass,men første tulla her ble unnfanga den dagen vi forlova oss- så det ble en reel aften![;)]

[:)][:)]Babyen vår er unnfanget i senga, men det er meget store sjenser for at hun er unnfanget på 1.års dagen vår. Vi har nemlig 3 mars som dag, og terminen vår er 5 desember!![:)][:)]

min ble nok unfanget i senga henne også....

Min egen unnfangelse er en litt artig historie som kommer frem hver gang min mor har fått ett glass rødvin for ofte... Pappa var på vei til et møte, men fant ut at han skulle stikke hjemom en tur først for å "hilse på" mamma, men de kom seg ikkje lenger enn kjøkkenbordet [:D] Litt ekkelt, men spesielt, hehe

Vår story er mer tørrvittig enn morsom. Vårt barn ble unnfanget mens jeg lå med bena oppe i kalde bøyler på prøverørsavdelingen på Ullevål, og en mannlig lege satt inn to befruktede egg opp i livmoren min. To dager tidligere hadde mannen min ronka (unnskyld det direkte språket) i et glass på et skikkelig stusselig toalett i gangen, og jeg hadde tatt ut syv egg fra to sprekkferdige eggstokker.
Litt tragikomisk, egentlig! Men vi har tatt igjen moroa mange ganger senere!

LindaB: Vi har det på nesten samme måte, bare at pia vår er unnfanget i Tromsø på IVF avd., hadde damelege og det ble satt inn 2 egg av de 15 som ble tatt ut.

Denne gangen så var det ikke mer spennende enn i senga vår....men første jenta vår ble unfanget i syden... kansje på stranda??? =) var jo unge og nyforelsket så det ble jo litt "bompi" overalt da..hehehe...

Begge mine ble unnfanget i sengen vår. Jeg selv ble unnfanget første gang mamman og pappan min lå sammen, da var mamman min 16år.

[:D] Bursdagen til gubben[:D] Han må vente en stund på å pakke opp det vi "kreerte" på dagen hans.... Dette barnet bør bli veldig glad i skogturer.......[:D]

Back
Topp