Når barna vokser ut av badebaljen...?

mommy_to_be

Gift med forumet
Hva gjør dere da? Amalie skal baaare klatre ut av baljen, for det er myye gøyere å stå utenfor å plaske oppi baljen[8D]
Vi har stor åpen dysj uten list på gulvet, så hun ræser bare inn å dysjer med oss...
Hvordan gjør dere det?

Foreløpig går det greit, hus sitter litt og står litt, men husker med eldste jenta at da hu begynte å skulle klatre ut så kjøpte vi sånn matte å ha i dusjen også satt hu og dusja nederst i dusjen i stedet.[:D]
Vurderer å legge matte i badebalja også for da sklir hu ihvertfall ikke så lett

Brukte bare badebaljen de første 3 mnd jeg, har ikke brukt den siden [;)]

Her har vi badekar så jeg bader gjerne sammen med han [:)]
Eller så dusjer han sammen med meg [:)]

når christian vokste ut av badebaljen så måtte vi bare slutte å bade han. [>:] [8D]

[:D][:D] haha neida, vi har badekar, å det hender også at han tar seg en dusj [;)]

Vi bruker baljen noenganger. Men har begynt å bruke badekaret mest. tar da i litt vann, sånn at hun sitter med vann til litt under navelen.  HUn krabber rundt i vannet,ligger littpå magen, sitter osv..  :)

Men ..dere hadde  bare dusj?  Hmm.. enten dusje sammen med henne, elelr fortsette å bruke baljen.

Kjøper større balje[:)] Europris har noen store med propp i bunn (suuuper praktisk). Vi bruker den på 2,5 åringen vår[:)]

Vi har baljen fra IKEA, og den sitter han i. Når han skal vaske håret dusjer jeg han. Vi har gigantisk dusj! 1/3 av badet er dusj! Så vi dusjer ofte alle 4 sammen, det syns jeg er koselig. Aurora er ikke glad i å bade/dusje, og det blir lettere når jeg er med.

Hva med å kjøpe en slik: http://cgi.ebay.com/Safety-1st-Swivel-Baby-Bath-Seat-Pastel-Colours-/300538708146?pt=UK_Baby_Baby_Bathing_Grooming_LE&hash=item45f980c0b2#ht_500wt_922 og sette i dusjen også dusje henne? [:)]

Her passer Ikea baljen ennå,men han er mer og mer utolmodig ja[8D] Vi har vurdert å kjøpe sånn sammenleggbart badekar å ha det frem til vi får oss badekar på det ene badet[:)] Ellers så pleier vi å dusje med han,og det er kjempestas[:D]

Vi har køpt badebalje på europris,en ganske stor en som hun kan bruke til hun er rundt 2 i hvertfall...går inn i dusjen..hun liker gjerne å stå i den å plaske, sette seg opp å ned...har kjøpt blå sklimatte som jeg har i den..

Når hun blir for stor blir dte vel dusj...regner m vi har badekar innen den tid!

ORIGINAL: Ambriel

Hva med å kjøpe en slik: http://cgi.ebay.com/Safety-1st-Swivel-Baby-Bath-Seat-Pastel-Colours-/300538708146?pt=UK_Baby_Baby_Bathing_Grooming_LE&hash=item45f980c0b2#ht_500wt_922 og sette i dusjen også dusje henne? [:)]

Den har vi også [:D]
Bruker den også i baljen fra Europris som Christine nevner

ORIGINAL: Christine...

Kjøper større balje[:)] Europris har noen store med propp i bunn (suuuper praktisk). Vi bruker den på 2,5 åringen vår[:)]

Den har vi og, er t.o.m plass til sittestol oppi den, så lillgull har vann opp til under armene nesten [:)]

Her er det mange mnd siden vi kutta ut badebaljen, det store badekaret er myyye kjekkere.
Akkurat nå er det i grunnen mest morsomt å reise seg og stå og holde seg i kanten.
Samt å dra eddisen opp så alt vannet renner ut, så når mamma har sakt nei ørten ganger så gidder jeg ikke mer og det blir tomt og vi er ferdig.

Back
Topp