Når barna er lagt

Om det er på dagen så skynder jeg meg å få i meg mat, er det kvelden så er det gjerne trening/rydding/vasking for så å innta sofaen :)

Akkurat i kveld vasket jeg kjøkkenet, vannet blomster og gikk å satte meg på takterrassen og lakker neglene. Her skal jeg sitte i solnedgangen med et glass iste og en god bok :)

Vanligvis en kjapp rydderunde, og så å slenge seg på sofaen.

Det blir som regel litt husarbeid (og/eller litt kontorjobb når jeg jobber - er sykemeldt og skal ut i permisjon nå) og så enten pågående prosjekter (akkurat nå garasjebygging) eller sofaen med TV eller PC.

Enten lager mat eller sofaen!

Rydder. Nå er jeg ferdig å rydde, da er det tid for tv/mac :)

Jeg rydder hele huset, koker flasker, ordner klart det som trengs til kvelden og legger sammen klær ;) kl 21.00 ((senest) finner jeg sofaen ;)

Overfladisk rydd, fjerner leker og rot på stuebord/sofa, kanskje en Sveip med støvsugeren, SÅ er det kveld! Med mindre det har vært en lang dag. Da blir det sofaen en tur først :-)

Først og fremst rydder. Alt fra leker, klær, kjøkkenet osv. Når det er ryddig har jeg roen til å slappe av å se en serie eller noe sånn. :)

Slenger meg på sofaen med en kaffekopp!

Ser på tv eller leser, men det blir ikke så mye tid for ungene legger seg ikke akkurat tidlig siden de er 14 og 16 år;-)

Barna sovner sent, så da legger jeg meg selv, har hendt jeg har lagt meg før dem også.......:p

Back
Topp