Når barna er lagt

Boblefrua

Forumet er livet
Hva er det det første du gjør da?

Evt hva gjorde du i dag?

Veldig opp og ned. I dag har vi vært på farten hele dagen, så har for det meste sittet i sofaen med strikketøyet mitt. Sliten :p
Har vasket litt klær og trekket til bilstolen da, siden frøkna ble litt bilsyk i dag og kastet opp:(

Slenger meg i sofaen med ett glass pepsi max og nyter freden og makta over tvkontrollen.

I dag sovnet både jeg og mannen på sofaen, men normalt er det ryddig før sofa og tv :)

Idag havnet jeg i go'stoln for å se film. Skulle rydde, men bekkenet mitt ble så ille idag at det har vært vanskelig å være i bevegelse..

Slenger meg på sofaen med TV-serie og strikking eller drar ut for å møte venner.

Setter meg i sofaen med en kopp te, med laptopen eller strikketøyet og glor på tv :)

Sofa eller trening. :-)

Setter meg i godstolen, med et glass Fun light med isbiter, og trykker på iPaden ;)

Rydder og vasker litt,også sitter jeg meg godt til rette i sofaen å ser litt på tv, leser en bok eller rett og slett trykker litt på tlf.

I dag tok jeg med laptopen på soverommet da jeg la babyen, og her sitter jeg ennå, 1,5 time etter at hun sovnet. :p Orker ikke gjøre noe.:p

Ellers slapper jeg av litt sammen med mannen min, skravler litt med venner, spiller spill, eller aller helst syr litt barneklær.

Back
Topp