Når barn kaster opp..

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Nina lå ute å sov i vogna nå, og jeg gikk ut når hun våknet og begynte å skrike veldig. Når jeg kom ut, så jeg at hun hadde kastet opp...[&o]
Vel... Hun virker jo i god form nå... Og har igrunn gjort det i hele dag.
JEG har hatt omgangssyke mer eller mindre i 4 dager..

Spm er egentlig.. Når barn bare kaster opp en gang sånn som dette, og ikke noe mer, så er det jo ikke noe å holde dem hjemme fra bhg for?? Eller? Hun virker jo ikke syk...

Jeg ville holdt henne hjemme fra bhg. Selv om de ikke spyr i eningen,så er jo omgangsyka noe som tærer på en liten kropp. Ville hvartfal holdt barnet hjemme i morgen. Selv om Elias er syk, enten det er det ene eller det andre som feiler han, så er han som regel i storform likevell.

God bedring[:)]

Er så vanskelig det der med oppkast syns jeg...Men hvis hun ikke spyr noe mer idag,spiser og drikker og virker fin form hadde jeg sendt henne i bhg imorgen jeg.God bedring til tulla da[:)]

ORIGINAL: Daizee

Er så vanskelig det der med oppkast syns jeg...Men hvis hun ikke spyr noe mer idag,spiser og drikker og virker fin form hadde jeg sendt henne i bhg imorgen jeg.God bedring til tulla da[:)]

Ja.. det synes jeg også.. Hun har jo vært i storform i hele dag. Spist bra.. ikke noe tull.. Sovet, kasta opp.. og er fortsatt i storform...

Nja, skal ihverfall holde seg hjemme fra jobb/barnehage i 2 dager etter omgangssyken pga smittebærer..

Kan jo hende hun bare var for mett,eller bittelitt småuggen...Ikke godt å vite når de ikke kan fortelle oss hva det er[&:]  Høres ikke akkurat ut som omgangssjuka heller...

ORIGINAL: lTheresel

Nja, skal ihverfall holde seg hjemme fra jobb/barnehage i 2 dager etter omgangssyken pga smittebærer..

ja.. Det vet jeg.. Men er det omgangssyke da? Det er liksom det som egentlig er "problemet" her da..

har hun kastet opp kun engang og er ellers i fin form hadde jeg sendt henne i barnehagen imorgen... du merker jo formen hennes utover kvelden....

Så lenge hun ikke er dårlig ville jeg sendt henne i bhg i morgen. Du vet jo ikke om det er omgangssyken.

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

ORIGINAL: lTheresel

ja.. Det vet jeg.. Men er det omgangssyke da? Det er liksom det som egentlig er "problemet" her da..

Skjønte det etterhvert..
Se ann formen du[;)]

Back
Topp