På sykehuset? Hjemme? Hvor gammel var babyen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På sykehuset. 4 dager gammel. Som helt grønne førstegangsforeldre var det nødvendig å lære bading. Fikk masse gode tips og triks av en dyktig barnepleierPå sykehuset? Hjemme? Hvor gammel var babyen?
Ikke oftere enn 1 gang i uken. De skal ha mulighet til å danne fettlag og styrke huden. Men det er noen som bades hver dag og det går bra. Men mener helsesøster sier 1 gang i uken men ellers ved behov. Om de ønsker overalt osv.Hva er anbefalingene rundt bading egentlig? Jeg vil helst få de badet ganske raskt jeg da...
Ikke oftere enn 1 gang i uken. De skal ha mulighet til å danne fettlag og styrke huden. Men det er noen som bades hver dag og det går bra. Men mener helsesøster sier 1 gang i uken men ellers ved behov. Om de ønsker overalt osv.
Min haater å bade men det blir 1 gang i uken-ish.. Spørs hvor mye hun gulper..
Hun bada samme natt som hun kom, men det var fordi hun var full av bek (hun bæsja i det hun kom ut - jeg var også full av bek ).
Ellers badet hun da hun var tre uker gammel. Det var første gang hjemme. Hun gulper endel, så vi vasker henne ganske mye i halsgropa mv., men vil gjerne bade henne så lite som mulig nå i starten.
Forresten, hva er egentlig anbefalingene ang. babyolje? Er det no no no? Hva med olivenolje?
Litt olje med i vatnet går fint. Men det som e veldig bra for babyen er å ha morsmelk med i badevannetHun bada samme natt som hun kom, men det var fordi hun var full av bek (hun bæsja i det hun kom ut - jeg var også full av bek ).
Ellers badet hun da hun var tre uker gammel. Det var første gang hjemme. Hun gulper endel, så vi vasker henne ganske mye i halsgropa mv., men vil gjerne bade henne så lite som mulig nå i starten.
Forresten, hva er egentlig anbefalingene ang. babyolje? Er det no no no? Hva med olivenolje?
Ja det er greit nok, tenkte mest på etter fødsel? siden noen bader de like etter, mens noen venter noen uker før det første badet..
Vi ventet med bading til navlestumpen hadde falt av og navlen hadde grodd skikkelig. Det var etter tips fra forumet. Da luktet ikke navlestumpen så ille som med første jenta mi som ble badet av barnepleier på sykehuset.
Vi ventet med bading til navlestumpen hadde falt av og navlen hadde grodd skikkelig. Det var etter tips fra forumet. Da luktet ikke navlestumpen så ille som med første jenta mi som ble badet av barnepleier på sykehuset.