Når babyene dere skal sove..

fruluna

Forumet er livet
Vil de ha noe foran ansiktet da?

Linnea vil ikke sove eller roe seg før hun har fått noe foran ansiktet. Helst puta mi[&:]
Så jeg tar den oppe ved hodet hennes og ned så den ligger oppå nesa hennes liksom. Så den ligger over panna og øya liksom..
Da er det greit og da sovner hun med en gang.

Tar den bort etter at hun har sovnet da.. Men så rart.. Er det for at hun føler seg tryggere eller?

Mia-Josefine vil også ha noe foran ansiktet, beste ho vet er ligge med ansiktet godt gjemt i amkroken min når hun sovner, eller så roer ho seg når jeg legger et pledd el over panna hennes.

så søtt!! En bestemt liten dame allerede!! [:D]
Det kan nok ha noe med trygghet å gjøre ja! Det var jo trangt i magen. Thea har ikke noe sånt!

gutten min er også sånn. Han liker å sove med kinnet i hånda mi. At jeg liksom holder hodet hans i hånda...

ORIGINAL: cloetta

gutten min er også sånn. Han liker å sove med kinnet i hånda mi. At jeg liksom holder hodet hans i hånda...

Hi hi blir litt sliten i hånda du da... [:D][:D]

min vill ha en klut,men den ligger inn til kinnet hans,, følger med så jeg tar den bort fra ansiktet hvis den havner dit.. å legger den ved siden an han.. sikkert godt å trygt kan jeg tenke meg.. lukter jo mamma av den[;)]

jonas vil helst ligge i mammaen sin seng med puppen til han sovner.. helt intil meg..da koser han seg skikkelig[:D] lager kose lyder å ser såååå uskyldig og god ut[:D]

Hihi[:D]

Første gang jeg har hørt noen gjøre det før, men det er sikkert kosen hun vil ha...

Vil ikke jenta mi sove så må jeg ta henne på fanget og la henne sutte på puppen et par ganger, og så kan jeg legge henne i senga igjen...og da sovner hun [&:]

Hehe, da blir det ikke greit for samboer'n hvis han må legge henne [;)]
Mmm, en hårete pupp...hehehe. Den tror jeg hun kommer til å spytte ut rimelig fort [:'(]

Den har ikke jeg hørt før heller[:D] Hun føler seg sikkert trygg da, når hun er litt "innpakka"
Vi legger Eskil i vogga etter kveldsmaten. Legger oss litt ved siden av han og passer på til han sovner (ikke i vogga altså, senga vår er ved siden av[:D]). Han er ille til å gulpe og det kan være greit å få tørka det litt fort vekk. Det er ikke store mengder med gulp, men det blir jo vått...[8D]

Back
Topp