Virker som babyen aldri blir mett nok av morsmelken min. Hun gaper og skriker etter mer bare 30 min etter endt måltid. Hun kan fint spise 90ml, og så like sulten etterpå. Hun er to uker idag. Det er ikke økedøgn, av mme så er hun fornøyd hvertfall et par timer ca. Det jeg lurer på er jo om jeg spiser for dårlig eller noe sånt, om dete r en grunn til at hun ikke blir mett? Om det er for lite næring, så er det vel fortsatt fint om hun får morsmelken i tillegg til mme, med tanke på alle fordelene mm har? Vil gjerne at hun skal få hvertfall et par flasker med mm så lenge som mulig, sålenge det er nyttig for henne.
( Til informasjon så ammer jeg ikke av personlige grunner, men pumper og gir på flaske. Grunnen til at jeg gir mme i tillegg er at jeg rett og slett ikke har tid og mulighet til å pumpe og varme flasker døgnet rundt som tobarnsmor.)
( Til informasjon så ammer jeg ikke av personlige grunner, men pumper og gir på flaske. Grunnen til at jeg gir mme i tillegg er at jeg rett og slett ikke har tid og mulighet til å pumpe og varme flasker døgnet rundt som tobarnsmor.)