Når baby tester stemmen

JemimasBaby

Augustbaby 2013
Jenta setter i noen øredøvende skrik (sikkert for å teste stemmen) veldig ofte, og vi orker snart ikke mer. Jeg er imot å kjefte på en som er så liten, men jeg synes det må være lov å si strengt "nei", når det er så ille? Pappa har en svak tinnitus, og faller nesten sammen i smerte når ho skriker, så syns ikke det er ok å bare la det skure og gå. Hva synes dere?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde nok å sagt et bestemt nei om min hadde gjort d om å om igjen. Kansje evt prøvd å gi henne noe annet nytt å spennende å holde på med for å få henne i andre tanker.. men spørs jo hvor mye/lenge det hjelper;-)

Har også brukt et bestemt nei om d er absolutt ting han ikke får gjøre, så nå lyder han nei, stopper opp,å snur seg ser på meg om jeg mener d virker det som..

Men det er nå min menining:)
 
Hun stopper opp og snur seg og ser på meg når jeg sier nei om andre ting, men akkurat på skrikinga hjelper det ikke.. Men får bare prøve videre. Er redd det er visse slektinger som har oppmuntra henne til å fortsette med å le og "skrike" tilbake selv om vi har sagt ifra om at vi ikke synes det er greit!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp