Når baby hyler.

enois

Forumet er livet
Når jeg skal gi lille troll mat på ettermiddagstid så har hun begynt å tulle noe inni h****
Hu angriper flaska og prøver å ta tak med hender og alt og dytter den inn i munnen sin og suger voldsomt et par ganger, før hu setter i et hyl uten like??!! og slipper flaska og fortsetter å hyle som en gal...??
hu er tydeligvis sulten, men nekter å spise..

Jeg har prøvd å bytte tutter, flaske, ny melk osv..

Noe forslag...?
Kan det være magevondt...?
 
Sånn kan Oliver holde på med puppen og av og til, da har han enten en rap som skal opp, er mett eller har luft i magen. I går var det masse luft i tarmene som plaget han, skrek så og si fra kl 16 til 23 utenom når han lå med puppen.
 
Lucas gjør å det.. Det virke som om han blir sitn før at det kommer melk ut av puppen[8|][&:]
 
ORIGINAL: LilleBollenMin

Nesten godt å høre det er fler. :|

Min også hyler og skriker helt sånn plutselig mens hu spiser, eller sover faktisk.
Skriker så å si hele dagen med mindre hu får mat :\

 
ja det e nesten stygt å si det men man blir litt letta når andre å har det sånn, da e det liksom mer normalt[:)]
 
men han Lucas skrik¨åsså egentli hele tia når han e våken[:(] håpe det går over snart før æ føle at han e misfornøyd..
 
akkurat sånn holder jenta mi på også.... blir skikkelig sliten av det. gråter når hun ikke henger i puppen, og sover korte økter. ikke veldig fornøyd med det som er i puppen bestandig virker det som. hyler når melka kommer...[&:] Og ikke vil hun ha smokk heller
 
sånn har det vært med Oliver oxo, men han har faktisk nå begynt å kunne være mer våken uten å gråte. Før var det gråting om ikke puppen var i munnen når han våknet.
 
Min Sindre tuller også slik av og til på ettermiddagen.[8|] Har i grunn funnet ut at han har luft i magen da som må ut. Han sparker/strekker/trekker beina til seg. Ofte så promper han samtidig. Av og til så raper han når jeg løfter han opp. Som oftest spiser han mer etterpå. Han er som regel kommet midt i flasken når dette skjer.
 
I kveld så drakk han hele flaska han fikk med melk (kun bunnsøl igjen) så ble han lagt. Han rapa kun 1 gang midt i matinga. Han begynte å sutre og skrike så vi ga han sutta 5-6 ganger. Sutta febrilsk. Først så trodde vi han ikke ble helt mett av kveldsflaska så vi laga mer. Der begynte han å fekte med arma, sparke med beina og skrike samtidig. Tok han opp å da kom den saftige rapen. Da ble han fornøyd og mamma letta.[8D]
 
Her er det også etter halve flaska tullet begynner. Jeg tror kanskje jeg ska prøve å la vær å gi a mer mat akkurat da, så får vi heller ta neste måltid tidligere...

Noen som har prøvd kiropraktor?
 
Har nettopp gitt mat nå, og samma opplegget... Jeg er temmelig sikker på at det er magevondt, for hun roer seg litt hvis hun får henge over skulderen, men problemet er jo at hun er mer sulten, og gråter sultengråt, men hyler dobbelt så masse når jeg prøver å gi hun mer....... *sukk*
 
Det med flaska skjer her også.. Da har jeg funnet ut av når han får den og tar par-tre svelg* og begynner å hyle er det fordi at vannet/melka kommer mye fortere enn ifra puppen, og han rekker på en måte ikke å puste heller. Så det lønner seg å ta et par svelg av gangen til han roer seg litt. Hjelper her ihverfall [:)]
 
Neeei, her har det vært flaskebarn lenge og jeg har ikke bytta tutter, så kan ikke være det..

Å, jeg vil at mating skal bli kos igjen...
 
Yes, da startet det allerede nå i dag........ Faen
 
Kan det være at hun suger så fort og hardt på smokken at melka kommer fortere enn hun klarer å svelge unna? Det virker som det skjer her av og til. Og da må vi ta små pauser innimellom før vi fortsetter.
 
Har du prøvd å få henne til å rape ofte? ca ved hver 20-40 ml. Har hjulpet litt her. (hvis vi får han til å rape da[&:])
 
Hun har ikke buser i nesen? Når Sindre har det så begynner han å tulle under matinga. Vanskelig det der. Håper det gir seg snart hos dere og at matinga bare blir kos igjen[:)]
 
Er det kun under matinga det skjer? Gråter hun også mellom måltidene?Kolikk?
 
ORIGINAL: ~Liidsi~

Kan det være at hun suger så fort og hardt på smokken at melka kommer fortere enn hun klarer å svelge unna? Det virker som det skjer her av og til. Og da må vi ta små pauser innimellom før vi fortsetter.

Har du prøvd å få henne til å rape ofte? ca ved hver 20-40 ml. Har hjulpet litt her. (hvis vi får han til å rape da[&:])

Hun har ikke buser i nesen? Når Sindre har det så begynner han å tulle under matinga. Vanskelig det der. Håper det gir seg snart hos dere og at matinga bare blir kos igjen[:)]

Er det kun under matinga det skjer? Gråter hun også mellom måltidene?Kolikk?


Hu kan rape masse, og jeg kan vente til det har kommet både rap nr to og tre før jeg prøver å gi a mer, men i dag hjalp ingenting... Fikk trykt i a 60ml og etter det var det full stopp.....

Buser har jeg ikke tenkt over...? Hun har vært litt surklete i det siste. Hu er jo ikke helt tett, men kan jo hende det er nok til at hu plages litt..

I dag var det nok mellom måltidene også, så nå har a fått sukkervann og ligger utslått i vogna enn så lenge...

Vi har prøvd å få tak i søndagsåpen kiropraktor nå, men alle er jo på ferie..
 
ORIGINAL: ~Liidsi~

Min Sindre tuller også slik av og til på ettermiddagen.[8|] Har i grunn funnet ut at han har luft i magen da som må ut. Han sparker/strekker/trekker beina til seg. Ofte så promper han samtidig. Av og til så raper han når jeg løfter han opp. Som oftest spiser han mer etterpå. Han er som regel kommet midt i flasken når dette skjer.

I kveld så drakk han hele flaska han fikk med melk (kun bunnsøl igjen) så ble han lagt. Han rapa kun 1 gang midt i matinga. Han begynte å sutre og skrike så vi ga han sutta 5-6 ganger. Sutta febrilsk. Først så trodde vi han ikke ble helt mett av kveldsflaska så vi laga mer. Der begynte han å fekte med arma, sparke med beina og skrike samtidig. Tok han opp å da kom den saftige rapen. Da ble han fornøyd og mamma letta.[8D]
  
 
det gjør lucas KVÆR kvell når æ har lagt mæ..men han roe sæ me en gang vi tar han opp, men det kommer ingen rap likevel!e det luft??
 
Tok den tema opp siden har ikke peiling hvordan kan man hjelpe den lille og meg selv.. han hyler når har man spist ca halv flaske, får rape, men hjelper det ikke.. plutselig er han sint, fortsatt sulten.. sugger litt mme, og hyler igjen. Sånne er nesten 4 måltider av 5. Den første måltid fungerer greit, ligger på armene, sugger fint.. men resten er rett og slett som mareritt - har prøvd forskjellige stillingene - fanget, armene, liggende på putte; gi mat litt tidligere og senere, men ingenting fungerer. Jeg føler meg sliten og håpløst. Får nesten panikk når man tenke at blir det snart måltid til den lille :nailbiting:
 
Back
Topp