Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
puste ut? jeg mener; jeg har kommet i uke31+ 3 nå. og d er stor fare for tidlig fødsel. d er greit at jeg har kommet over 28 og jeg er kjempeglad for d! men med tanke på senskader? Når bør jeg puste ut og iikke stresse?
her komm gutten i uke 32+4. han er helt frisk så langt i allefall og har vel mer eller mindre vært det hele veien. men er veldig individuelt fra barn til barn.... vi var en måned på sykehus før vi fikk han med hjem.
er veldig variabelt når det kommer til senskader, har ikke så masse å bidra med, men vil ønske deg lykke til i allefall. [:)]
er egentlig ikke så veldig stressa person til vanlig. men dette svangerskapet har gjort meg til nervevrak kort sagt. blødninger, kvalme, oppkast, lukter, heeeele veien. og for en mnd siden fant jeg ut at d var noe feil med barnet, misdannelser i tarmen[8|][:(] og altfor mye fostervann... da klarer jeg rett og slett ikke å stresse ned lenger. gutten min må i tillegg tåle operasjon når han kommer.
vil ihvertfall satse på å nå uke 35 tror jeg[8|][8|]