Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sovet mye på siden hele tiden, sammen med den store ammeputa fra bbhugme
Dere som begynte tidlig eller med en gang, er det fordi dere allerede kjenner ubehag eller andre årsaker? Jeg blir kvalm og puster litt tungt om nettene men tror det skjer når jeg er litt sulten ved leggetid. Kanskje jeg skal handle inn en snart. Hvor har dere kjøpt deres?Jeg sover alltid på siden eller magen har en pute jeg holder rundt, og nå har jeg kjøpt bbhugme gravid/ammepute.
Hvis du vanligvis sover på ryggen så vil du sikkert merke etterhvert at det kan være litt ubehagelig når magen blir større. Da kan den presse på en vene i ryggen som gjør at man føler seg litt uvel. Men det kjenner du fort når den tid kommer
Kjøpte min brukt på FinnDere som begynte tidlig eller med en gang, er det fordi dere allerede kjenner ubehag eller andre årsaker? Jeg blir kvalm og puster litt tungt om nettene men tror det skjer når jeg er litt sulten ved leggetid. Kanskje jeg skal handle inn en snart. Hvor har dere kjøpt deres?