Når bør man begynne å sove på siden?

Moonstone

Betatt av forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Lurer på når dere andre begynner å sove på siden og ev. gå til innkjøp av ammepute?

Jeg har sovet mye på siden hele tiden, sammen med den store ammeputa fra bbhugme

Jeg sover alltid på siden eller magen :) har en pute jeg holder rundt, og nå har jeg kjøpt bbhugme gravid/ammepute.

Hvis du vanligvis sover på ryggen så vil du sikkert merke etterhvert at det kan være litt ubehagelig når magen blir større. Da kan den presse på en vene i ryggen som gjør at man føler seg litt uvel. Men det kjenner du fort når den tid kommer:)

Sover også på siden og har bbhugme. Kjøpte den med en gang jeg fant ut jeg var gravid pga kraftig bekkenløsning tidligere svangerskap.

Ny forskning anbefaler å kun sove på sidene etter uke 28 :-)

Jeg har sovet mye på siden hele tiden, sammen med den store ammeputa fra bbhugme
Jeg sover alltid på siden eller magen :) har en pute jeg holder rundt, og nå har jeg kjøpt bbhugme gravid/ammepute.

Hvis du vanligvis sover på ryggen så vil du sikkert merke etterhvert at det kan være litt ubehagelig når magen blir større. Da kan den presse på en vene i ryggen som gjør at man føler seg litt uvel. Men det kjenner du fort når den tid kommer:)
Dere som begynte tidlig eller med en gang, er det fordi dere allerede kjenner ubehag eller andre årsaker? Jeg blir kvalm og puster litt tungt om nettene men tror det skjer når jeg er litt sulten ved leggetid. Kanskje jeg skal handle inn en snart. Hvor har dere kjøpt deres?

Dere som begynte tidlig eller med en gang, er det fordi dere allerede kjenner ubehag eller andre årsaker? Jeg blir kvalm og puster litt tungt om nettene men tror det skjer når jeg er litt sulten ved leggetid. Kanskje jeg skal handle inn en snart. Hvor har dere kjøpt deres?
Kjøpte min brukt på Finn :)

jeg ligger på siden fordi noe annet er vondt for bekkenet. Men ligger mye på siden/over mot magen som ikke gravid også :)

Jeg sover alltid på siden eller på magen til vanlig, men jeg har sovet på siden fra uke 5. Blei så kvalm av å ligge på magen. Har hatt bbhugme i senga siden da.

Du begynner av deg sjøl når du føler ubehag tenke eg. Eg har ikkje tenkt over det i dei 3 forrige svangerskapene.

Jeg sov på ryggen stort sett hele svangerskapet sist. Sies at kroppen gir beskjed dersom det ikke går lengre uansett, så så lenge du ikke har noe ubehag ville jeg ikke tenkt mer over det :)

Back
Topp