Når bør jeg fortelle min far?

Kizy

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Saken er at min far bor hos oss. Han kan ikke ta vare på egen bolig grunnet helse plager, så derfor kjøpte vi et relativt stort hus alle 3 sammen.
Pappa ble svært begeistret når eldste kom for 18 mnd siden, og han vet at vi skal ha flere. Men lurer litt på når jeg bør fortelle han at det kommer en til.
Er av en eller annen grunn nervøs for reaksjonen.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Fortell det når du føker deg komfortabel med det. Selv om dere bor sammen har ikke han "krav" på å vite det før andre.
Trur jeg hadde venta til det føltes naturlig :) Lykke til. Han blir sikkert kjempeglad denne gangen og :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Tenker det nok er en naturlig reaksjon den nervøsiteten, uansett setting/situasjon.

De fleste fedre ønsker vel å bli en av de første som får høre nyheten, å han blir helt sikkert glad for å bli bestefar igjen skal du se.
Dont worry ;-)
LYKKE TIL ♡

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Da slapp jeg faktisk å si det. Mannen sa til meg at det var noen endringer i permisjon å reglene som bedrer for studenter, og jeg ble skikkelig glad. Da så pappa på meg og sa : er du gravid?. Og jeg svarte bare ja!

Fortell det når du føker deg komfortabel med det. Selv om dere bor sammen har ikke han "krav" på å vite det før andre.
Trur jeg hadde venta til det føltes naturlig :) Lykke til. Han blir sikkert kjempeglad denne gangen og :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Sinerer denne :) Veldig bra sagt

Da slapp jeg faktisk å si det. Mannen sa til meg at det var noen endringer i permisjon å reglene som bedrer for studenter, og jeg ble skikkelig glad. Da så pappa på meg og sa : er du gravid?. Og jeg svarte bare ja!

Så bra :D Hvordan er stemningen?

Viste seg at han har lurt på det i en uke alt. Stemningen er bra den.

Back
Topp