Når avtar symptomene?

1+1

....
Hei! Til dere som har barn fra før, eller er lengre på vei enn meg (8+0). Når avtok deres symptomer? Jeg kjenner jeg har mer energi i dag, ikke fullt så kvalm og jeg våknet ikke av brystene i natt. Med førstemann avtok kvalmen i uke 8, så tenker det er normalt (selv om djevelen på skuldra skyter inn slemme kommentarer) ;)
 
Det varierer nok veldig :) Med gutta avtok symptomene rundt uke 12 mener jeg. Denne gangen er det helt forskjellig, så aner ikke :p
 
Mine symptomer begynte å avta i uke 9. Nå er jeg 10+4 og kvalmen er helt borte!
Med nummer en var jeg dårlig lenger, men har lest at hcg begynner å gå ned fra uke 8 og da er det ingen vits i å måle hcg hos lege fra dette tidspunkt.
 
Forrige gang avtok kvalmen sakte, men sikkert fra uke 18. Det var det symptomet som var mest framtredende. De andre avtok før, rundt uke 8-9.
 
Forrige gang mener jeg symptomene avtok rundt uke 9-10 :) er i uke 9 i morgen, så spent på om kvalmen blir mindre snart :)
 
Synes symptomene mine har avtatt noe denne uken jeg (8+3 i dag) :)
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Er 9+1 idag og har veldig få eller ingen symptomer. Har hatt det slik i noen uker nå.
 
Mine symptomer begynte å avta i uke 9. Nå er jeg 10+4 og kvalmen er helt borte!
Med nummer en var jeg dårlig lenger, men har lest at hcg begynner å gå ned fra uke 8 og da er det ingen vits i å måle hcg hos lege fra dette tidspunkt.


Åååå kor heldig du e - eg e 9+5 og fortsatt heilt på bærtur uggen!
 
Forrige gang kom ikke kvalmen før uke 8, og vedvarte til ca uke 30 :/
Så jeg vanter bare på at kvalmen skal komme å slå bena under meg.
 
Har hørt at det varierer VELDIG fra person til person og fra svangerskap til svangerskap.
Jeg lå flatt ut under dyna frem til ca kl 15 forrige uke. Var så kvalm og svimmel, men kastet ikke opp.
Denne uken er jeg høyt- og lavt om man kan si det sånn. Vasker hus, maler og har vært på joggetur. To ulike verdener. Håper jeg bare er "sånn her" fremover nå. :)
 
Varierte fra dag til dag hos meg. Foreløpig føles symptomene på sitt verste nå midt i uke 8. Men det gikk vel godt over 14 uker de andre gangene men da tok bekkenløsning og halsbrann over
 
Her tror jeg nok du kan få helt vidt forskjellig svar. Jeg var kvalm fra uke 7-15 ca. Hadde også en influensalignende følelse i kroppen - den at du virkelig ikke orker å gjøre noe som helst. Tiltak bare å komme seg på do. Fra uke 15 gikk det over, men da ble det avløst av en gigantisk hodepine, som på sitt verste gjorde meg kvalm. Denne varte noen uker, husker ikke helt. Når den gikk over begynte bekkenet og gli ut. Hørte det knakk for hvert steg jeg tok. Ikke vondt, men ble innmari sliten. Men alle disse plagene var absolutt levelige. Bare det at det ble stor kontrast fra den normale hverdagen min før jeg ble gravid. Jobba som vanlig, men fritida var i senga eller på sofaen.. Noe som er veldig unormalt for ei som trente 4-6 ganger i uka før graviditeten.
 
Med førstemann lå jeg kveila som en slange rundt doskåla fra uke 7 til 12/13 ca. Heeeeeele sommeren 2013. Sola skinte og der inne lå jeg :p Håper håper håper at symptomene gir seg litt tidligere denne gangen, for når jeg er 9+0 reiser vi på to ukers besteforeldreturné. Hadde vært deilig å være litt i form.
 
Med nr 1 avtok ikke kvalmen før jeg ble innlagt og fikk intravenøst. Med nr 2 hadde jeg ingen symptomer og nr 3 gikk det over etter fødselen. Nå med nr 4 har jeg ingenting. Så det der varierer vel veldig fra svangerskap til svangerskap
 
Back
Topp