Når avtar kvalmen?

Mamma2021prøver2022

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Er i dag 9+0 og føler meg litt bedre, er kvalm men ikke så uutholdelig som de siste ukene har vært. Er ikke dette litt tidlig at det begynner å avta? Mulig jeg bare har en bedre dag i dag. Men vil gjerne høre erfaringer :angelic::smiley-angelic003
 
For noen skjer det tidligere :)
Mange opplever også at de bare har en god dag, så det kan komme tilbake :p
 
Sånn generelt så ble formen min mye bedre denne uken. Begynner uke 13 i morgen. Tror det er veldig individuelt..
 
Uke 13 var starten på å føle seg bedre her.
 
Jeg ble bedre i uke 10 før jeg ble dårligere igjen i uke 11.. 12+2 og ligger fremdeles rett ut og kaster opp. Er nok veldig individuelt, nyt det hvis det er bedre:happy:
 
Fikk denne av jordmor i dag på kontroll.:happy:
 

Vedlegg

  • 21C8FF22-3BC3-44A9-8A9E-53725A861F18.jpeg
    21C8FF22-3BC3-44A9-8A9E-53725A861F18.jpeg
    35,3 KB · Visninger: 44
Sist svangerskap var jeg kvalm til rundt sjette måned (hyperemesis). Har det samme denne gangen, men håper det ikke drar ut så lenge nå.
 
Tydelig bedring hos meg fra ca 9+6, begynte å jobbe igjen 11+2 :)
 
Er i dag 9+0 og føler meg litt bedre, er kvalm men ikke så uutholdelig som de siste ukene har vært. Er ikke dette litt tidlig at det begynner å avta? Mulig jeg bare har en bedre dag i dag. Men vil gjerne høre erfaringer :angelic::smiley-angelic003
Min kvalme har ikke avtatt før denne uka, 13+3 i dag. Men jeg tror ikke du skal bekymre deg, er vel veldig individuelt når kvalmen avtar:)
 
Jeg jobber på legekontor og er 10 uker nå, legen der sa at nå skal formen begynne å bli fin igjen og kvalmen avta.. det varierer jo for alle, men tror ikke det er «for tidlig» :)
 
Sist graviditet avtok kvalmen sånn mellom uke 16 og uke 17. Jeg er 12+3 i dag og både kvalmen og trøttheten styrer hverdagen enda:grumpy:
Det er uansett individuelt for alle, så nyt sier jeg bare:happy:
 
Last edited:
Back
Topp