Når avtar denne ekstreme trøttheten?

Millee89

Flørter med forumet
Jeg sovner hvor som helst omtrent, er så slitsomt. Vært sånn nå siden uke 6. Fortsatt ille nå 9+0

Last edited:
Jeg er 10+5 og lurer på det samme. Null energi. Og orker nesten ingenting uten at jeg trenger å sove et par timer etterpå :hilarious::bored::sleep011

de sier det skal bli bedre etter uke 12. så håper virkelig det stemmer

Jeg er 11+5 og føler det har bedret seg de siste dagene :)

Tja… når ungen er 12år? :sleep011

Ja det kan man si, trudde det skulle gi seg på magisk vis når jeg bikket uke 12… skuffelsen var stor, og fikk en liten knekk av utmattelsen. Heldigvis varte det ikke mye lengre etter det, så greit å bare stålsette seg for at det kan vare en stund til - også bli positivt overraska om det bedrer seg før <3

Jeg venter også på at det skal avta :singing: Er 8+1. Legen min sa det ofte blir bedre i uke 12-18:hilarious: Det var jo litt nedslående.

Jeg er 11+3 og de siste dagene har jeg følt meg mindre trøtt og generelt mindre uggen:)

For meg varte den trettheten frem til ca uke 13/14 i mitt første svangerskap. I denne graviditeten har den enda ikke dykket opp og jeg er i uke 9, så det ser ut som at jeg kanskje slipper det denne gangen. Tenk at svangerskap kan være så forskjellige til og med for samme person.

For meg varte den trettheten frem til ca uke 13/14 i mitt første svangerskap. I denne graviditeten har den enda ikke dykket opp og jeg er i uke 9, så det ser ut som at jeg kanskje slipper det denne gangen. Tenk at svangerskap kan være så forskjellige til og med for samme person.

..men barna er jo likevel så forskjellige :Heartred:love7

8+5 idag, har hatt en liten periode på noen dager med mer energi, men ble brått stuptrøtt igjen idag :rolleyes:

Jeg sovner hvor som helst omtrent, er så slitsomt. Vært sånn nå siden uke 6. Fortsatt ille nå 9+0

Jeg hadde behov for å sove et par timer på dagen omtrent frem til uke 12, så for min del stemte det at symptomer avtar/forsvinner rundt den tiden. Jeg fant ut at det ikke var så mye annet å gjøre enn å omfavne det som best mulog fremfor å forsøke å sloss mot noe jeg ikke kunne gjøre noe med, selv om jeg virkelig slet om jeg ikke fikk luren min en dag.

Her har det blitt liiiiiitt bedre de siste dagene, 10+2 nå! Forrige graviditet var det som om trøttheten og tiltaksløsheten bare magisk forsvant sånn rundt uke 12-13! Gleder meg!!

9+4 idag, og har hatt en dag med masse energi! Vært så godt :happy: krysser alt jeg har og håper dette fortsetter :joyful:

Back
Topp