Når avsløres nyheten?

Edm

Forelsket i forumet
Når har dere tenkt å si at dere venter barn? Jeg er førstegangsgravid, uke 5+0. Kunne gjerne tenkt meg å rooopt det ut til alle, for jeg er jo så stolt. Samboer er flink til å holde på hemmeligheter og har ingen problemer med å vente til vi passerer uke 12 før vi sier noe.

Når skal dere avsløre nyheten for familie, venner osv?

Når har dere tenkt å si at dere venter barn? Jeg er førstegangsgravid, uke 5+0. Kunne gjerne tenkt meg å rooopt det ut til alle, for jeg er jo så stolt. Samboer er flink til å holde på hemmeligheter og har ingen problemer med å vente til vi passerer uke 12 før vi sier noe.

Når skal dere avsløre nyheten for familie, venner osv?
Nærmeste familie og en god vennine vet det allerede.
Resten får vite det etter jeg jeg får svar på Duotesten og får vite at alt er i orden i uke 12-13:)

Jeg har hatt noen SA tidligere, og vil derfor vente til vi har passert 12 uker. Da er risikoen for at noe skal skje avtatt betraktelig. Tenker også at det er greit å ha det hemmelig mellom meg og mannen noen uker, så vi får nyte det før magen blir "allemannseie"

Har fortalt det til to gode venninner som visste vi prøvde, og mannen min fortalte det til mora si (som også var klar over at vi prøvde) men resten får vente. Tror jeg kommer til å fortelle det til teamlederen min ganske tidlig om jeg må gå fra jobben osv (kommer til å bli fulgt opp ganske tett pga alvorlig svf. sist.

Lyst til å rope det ut, så glad er jeg - så godt jeg har dere her inne :)

Tenker vi venter til jeg er 12 uker om formen er fin. Så får storebror vite det, så han kan fortelle videre:)

Venter til rundt uke 12 :) Syns det er koselig at jeg og samboer kan være de eneste som vet det en liten stund ;)

Hva er en duotest? :p
Det er blodprøver og ul som du kan ta i stedet for fostervannsprøve eller morkakeprøve for å finne ut om noe er galt med barnet. Denne prøven kan du få viss du er over 38 eller tilhører en risikogruppe :)

Vi har tenkt å vente til uke 12. Er 4+2 i dag! :)

Har og lyst til å hyle det ut til alle, men venter til uke 12 ihvertfall! :)

Forteller det til folk når kvalmen kommer. Himla upraktisk at folk ikke vet det da, dessuten vil jeg gjerne ha litt trøst:)

Hvis ikke kvalmen kommer så forteller vi familiene våre etter 3 mnd, hvis kvalmen kommer forteller vi det til min familie da jeg vil trenge hjelp fra de.

Om ikke jeg blir sykmeldt og magen stikker ut tidlig så forteller jeg det ikke til arbeidsgiver før 5/6 måned

Venner forteller jeg ikke til før babyen er født :p Kanskje noen få som får vite det før den tiden :p

Har fortalt det til mamma, søskenbarnet mitt som også er gravid, og besteveninnen min :) Resten gir vi beskjed til rett før uke 12 :)

Vi har prøvd lenge, så bare måtte fortelle det til noen. Svigers og ei venninne vet det, resten må nok vente til etter besøk hos lege/jordmor :)

Vi vil helst vente til uke 12, etter tidlig UL - men vi får se om jeg klarer å holde meg:P

Me ska venta te uke 12. Siden eg hadde ma i sommer, hele familien viste det da, men denne gangen holder vi det hemmelig om vi klare. Skal på tidlig ul iløpet av denne mnd får ååse om alt er som det skal med tanke på ma'n og det at eg har grove celleforandringer. Kansje vi må si det før også siden eg skulle blitt opperert nå den 19.

Back
Topp