Januarjente17Oktobergutt19
Forelsket i forumet
Var hos en venninne i kveld og vesla på 11 uker skulle bade for kvelden der. Moren til venninnen spurte så fint om å få lov å bade henne, jeg svarte ja og tenkte ikke noe mer over det.. når jeg tok frøkna i fanget for kveldsflasken stinker babyen parfymert shampoo [emoji48] hun har da brukt parfymert såpe i badevannet og i tillegg vasket håret hennes med dette (hun har mye hår). I tillegg vasket de klærne som hun hadde bæsjet litt på med skyllemiddel.
Og jeg som aldri har brukt parfymerte produkter på frøkna eller på klærne hennes og ikke hadde tenkt å bruke det på lang tid enda..
(har ikke brukt en eneste våtserviett en gang) er veldig forsiktig med alt som kan fremme allergi da vi vet om kumelkallergi hos henne fra før.
Er det normalt og måtte påpeke at et lite spedbarn ikke er skittent eller ikke bør brukes parfymerte ting på? (Skal sies at hun som gjor dette har 2 små barnebarn og ett til på vei)
Hadde i det minste forventet spørsmål om vi brukte dette selv hvis hun antok det.. årrh.. blir faktisk skikkelig sint.. :/
Og jeg som aldri har brukt parfymerte produkter på frøkna eller på klærne hennes og ikke hadde tenkt å bruke det på lang tid enda..
Er det normalt og måtte påpeke at et lite spedbarn ikke er skittent eller ikke bør brukes parfymerte ting på? (Skal sies at hun som gjor dette har 2 små barnebarn og ett til på vei)
Hadde i det minste forventet spørsmål om vi brukte dette selv hvis hun antok det.. årrh.. blir faktisk skikkelig sint.. :/