Når anbefaler dere?

*Novemberhåp*

*Lykkelig*
Når anbefaler dere og bestille time til ultralyd? Jeg vil bare vite at alt er bra der inne og at hjertet dunker! Får vi eventuelt en bekreftelse på at det lever der inne når jeg er hos legen? Jeg har legetime 11 juli, men jeg aner ikke hva vi gjør på dette besøket?

Jeg har også legetime 11 juli, men jeg har lyst å ta en tildlig ultra i 8-9 uke, tenkte jeg skulle høre med legen når jeg er der. jeg venter også første og synes dette er dritskummelt! :)

• Liker
Reactions: EJ
Når anbefaler dere og bestille time til ultralyd? Jeg vil bare vite at alt er bra der inne og at hjertet dunker! Får vi eventuelt en bekreftelse på at det lever der inne når jeg er hos legen? Jeg har legetime 11 juli, men jeg aner ikke hva vi gjør på dette besøket?

En bekreftelse på at babyen lever får man vel ikke helt sikkert før man har vært på den ordinære ultralyden i uke 17-19(og med en doppler(hjertelyd) hos jordmor rundt uke 14?) såfremt at man ikke har et risikosvangerskap, blødninger i svangerskapet eller betaler for en privat ultralydundersøkelse :)
Hos legen første gang så er det vel blodprøver,(evt)bestille time til ordinær ultralyd, bestemme fødeplass og noe småprating som skjer. (leeenge siden jeg var med på det sist så jeg husker ikke helt)
Alt kommer vel litt ann på hvor langt du er på vei også tenker jeg :)

Jeg var på ultralyd i dag 6+1, og fikk ikke sett så mye annet enn at hjertet slo.
Er alt for smått til at ting skal vises og ebryoet er veldig lite utviklet i forhold til det det vil være i uke 8-9 :)
Men helt klart verdt det alikevel og vi har allerede bestillt ny ultralydundersøkelse i uke 12 :D