Bkno3192382
Andre møte med forumet
Føler at livet er nokså kjipt akkurat nå. Mistet mamma da jeg var gravid i 5. mnd og har vært mye lei meg etter babyen kom for at mamma aldri fikk se han. Samboer er mye sint og sur om dagen og er mye ute og trener, så jeg har ungene nesten hele tiden. Minstemann er allergisk og det er mye mat jeg ikke kan spise pga han siden jeg ammer. Han har vært mye syk pga allergien, men siste mnd har ting bedret seg heldigvis. Storebror skal straks begynne på skolen og de siste 2 mnd har han begynt å lage mye ufrivillige lyder. Jeg er kjemperedd for at han skal bli mobbet for dette på skolen. Om bare 1 mnd skal jeg tilbake på jobb. Jeg gruer meg skikkelig for det har vært så mye nedskjæringer og de som er igjen har det skikkelig tøft. Overtid hele tiden. Blir ikke populært å be om ammepermisjon da..... det siste er at min pappa ønsker å flytte til andre siden av landet med den nye dama. Min pappa har vært såååå flink å hjelpe til med barna siden pappaen deres ikke er så mye hjemme. Vi har kun han som stiller opp og passer ungene av og til, familien til samboer kommer stort sett bare når det er jul og bursdag. Nå kjenner jeg at det er nok, vet ikke hvordan jeg skal klare meg... noen som har noen tips....