Når 2 vil bli 4

Forskjellige måneder, forskjellige år, men ikke lenger forskjell enn at vi kan faktisk bytte plass...

I morgen er det min tur, dog til å få se en liten reke på ca en cm, og etter min plan ikke meningen å se den igjen for oul.
 
Forskjellige måneder, forskjellige år, men ikke lenger forskjell enn at vi kan faktisk bytte plass...

I morgen er det min tur, dog til å få se en liten reke på ca en cm, og etter min plan ikke meningen å se den igjen for oul.

Ja, tenk det.. Fra reke til bamsemums på en uke. Ting går fort! :)

Min plan var heller ikke en titt til, men gyn ville ha meg tilbake for å sjekke at utviklingen gikk som den skulle. Så da ble det sånn :)
 
Åh, helledussan!!! Heia bamsemumsen!!! :D :D HURRA!!!! :D :D :D
 
11 uker i dag.. Utrolig deilig følelse. 1 uke igjen til uke 12. Jeg gleder meg!
 
Hurra! Jeg er 12 uker I DAG!!! Jeg senker ikke skuldrene riktig enda, men jeg er veldig glad for å ha kommet så langt :D

Levende foster sett 8+5, nå 12 uker. Dette kommer til å gå så bra!! :D :D :D :D
 
Jøyje meg! Vi er jo snart i desember! Wohoo!

Ja, det er vi sannelig! Herregud, som tiden har flydd! Hadde glemt denne dagboken, jeg. Så hyggelig at du tittet innom :D Alt bra med deg og maiblomsten? ;)
 
Hvordan går det med dere?? :)

Hei! Jeg glemmer den dagboken til stadighet jeg.. Så så sent svar du får, da.. :eek: Men her er alt bare bra. Vært et ganske ubehagelig svangerskap etter uke 20/21, men skal virkelig ikke klage. Nå er jeg i toppform, med termin om 2 uker. Typisk?! ;) :p Hvordan går det med dere? :)
 
Hei! Jeg glemmer den dagboken til stadighet jeg.. Så så sent svar du får, da.. :eek: Men her er alt bare bra. Vært et ganske ubehagelig svangerskap etter uke 20/21, men skal virkelig ikke klage. Nå er jeg i toppform, med termin om 2 uker. Typisk?! ;) :p Hvordan går det med dere? :)

Jeg kan ikke si noe på det, er ikke så flink med min egen dagbok :p Men så bra at du føler seg i form nå!! Man må jo bare ta alle de gode dagene og virkelig nyte de!

Alt er bra med oss! Tulla vokser i rekordfart og er skikkelig tjukk, og jeg elsker de samtlige valker :D Men må innrømme at overgangen til å bli tobarns mor var større enn antatt, og på områder jeg ikke hadde sett for meg.... Jeg brukte mye tid i starten på å savne storebroren og glemte å nyte babytiden og lillesøster. Men nå koser jeg meg - veldig!! Og tiltross for et psykisk tungt svangerskap, så vurderes barn nr. 3 - hihi!! :D
 
Back
Topp