Juni16+desember18<3
Glad i forumet
Jeg er ny her. Første gangen jeg er gravid fortsatt utrolig rart å høre meg selv si det!! I dag er jeg 6+2, så fremdeles veldig nytt, men sååååå spennende! ! selv om jeg gjerne skulle hoppet over disse første mnd! Vært utrolig oppblåst i flere uker nå og kvalmen kom som et godstog for to dager siden.. prøvd ingefær men synes ikke det funker. . Noen som har råd? Prøver å finne ting å spise, men vet jo ikke lenger hva jeg liker. . Ingenting smaker som det pleier... Jeg sliter en del med stoffskiftet mitt så er det som kalles en risikograviditet, utrolig skummelt! Må liksom sjekke hver gang jeg er på do om jeg blør eller om noe som helst ikke er som det skal. Tror jeg har tatt 5 tester etter jeg fant ut at jeg var gravid bare sånn for sikkerhetsskyld Har kun fortalt til foreldrene våre ennå.. men blir jo sprø av å ikke kunne snakke om det! Noen som har litt forslag til hva slags mat som kan være enkel og god, hva som hjelper mot følelsen av å være en luftballong og kvalmen? Det her ble mye på en gang, men håper noen kan komme med noen tips