Når å hvordan gikk kvalmen deres over?

~Piamia~

Glad i forumet
Er såå lei av kvalmen, er 13 uker å kjenner ikke tegn til bedring:( når ble dere bedre? og skjedde det sånn over natta??;) hadde vært Deilig og våkna i morgen helt fin...:)

jeg har heldigvis aldri slitt med kvalme så kan ikke si noe om det, men håper det er på tur til å snu for din del! :)

Kvalmen min ble bedre rundt uke 10-11. Vil ikke si det skjedde helt over natta, heller gradvis bedre ;) Jeg er fortsatt kvalm på morgenen og kaster opp hver morgen. Men så lenge resten av dagen er kvalm-fri, skal jeg absolutt ikke klage! ;) Håper kvalmen din gir seg snart! :)

Min kvalme har ikke gått over enda, er 15+1.
Hadde kvalme og oppkast gjennom hele forrige svangerskap. Har forberedt meg på at det blir slik denne gangen også.

Håper det går over for deg snart. Er ikke noe moro å ha det slik.

fortsatt kvalm, men ikke så mye som jeg var i starten.. er 16+1

Jeg er enda kvalm, men ble mye bedre fra ut i uke 13. Dette skjedde gradvis. Jeg er ikke kvalm døgnet rundt lengre, bare deler av dagen :)

Min kvalme slipper taket igjen nå. Var kvalm fra uke 6-12 så var jeg helt kvalmefri uke 13 og uke 14 var jeg så ekstremkvalm at jeg havnet på sykehuset pga det.
Nå har jeg vært uten kvalmestillende snart ei uke :) Håper det var siste runde med kvalme for denne gangen :)

Var kvalm frem til uke 12, så roet d seg :) MEn d har ikke gitt seg heilt, kommer og går... men ikke så ofte som før heldigvis :)

Har ikke vært plaget med ekstremkvalme, men ubehag o.l.. Alt ubehaget ga seg gradvis i uke 13-14. Nå er formen helt fin, blir bare fort sliten, men det må en regne med visstnok :)

Min har ikke heller gitt seg helt. Er kvalm hver dag, og spesielt om morgenen eller når det er lenge siden jeg har spist. men spyr ikke like mye som i starten. Ser ikke for meg at kvalmen slipper for min del... Var kvalm hele sist svangerskap. men man lærer å lytte til kroppen etterhvert, og det hjelper for min del=) Håper kvalmen gir seg for deg snart!=)

Var kvalm frem til uke 9, og etter det har jeg egentlig ikke hatt noe plager. Håper det varer!!

Back
Topp