Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er såå lei av kvalmen, er 13 uker å kjenner ikke tegn til bedring når ble dere bedre? og skjedde det sånn over natta?? hadde vært Deilig og våkna i morgen helt fin...
Kvalmen min ble bedre rundt uke 10-11. Vil ikke si det skjedde helt over natta, heller gradvis bedre Jeg er fortsatt kvalm på morgenen og kaster opp hver morgen. Men så lenge resten av dagen er kvalm-fri, skal jeg absolutt ikke klage! Håper kvalmen din gir seg snart!
Min kvalme har ikke gått over enda, er 15+1.
Hadde kvalme og oppkast gjennom hele forrige svangerskap. Har forberedt meg på at det blir slik denne gangen også.
Håper det går over for deg snart. Er ikke noe moro å ha det slik.
Min kvalme slipper taket igjen nå. Var kvalm fra uke 6-12 så var jeg helt kvalmefri uke 13 og uke 14 var jeg så ekstremkvalm at jeg havnet på sykehuset pga det.
Nå har jeg vært uten kvalmestillende snart ei uke Håper det var siste runde med kvalme for denne gangen
Har ikke vært plaget med ekstremkvalme, men ubehag o.l.. Alt ubehaget ga seg gradvis i uke 13-14. Nå er formen helt fin, blir bare fort sliten, men det må en regne med visstnok
Min har ikke heller gitt seg helt. Er kvalm hver dag, og spesielt om morgenen eller når det er lenge siden jeg har spist. men spyr ikke like mye som i starten. Ser ikke for meg at kvalmen slipper for min del... Var kvalm hele sist svangerskap. men man lærer å lytte til kroppen etterhvert, og det hjelper for min del=) Håper kvalmen gir seg for deg snart!=)