Når å hvordan fortalte du om graviditeten?

Mummitrollspiren

Elsker forumet
jeg både lurer å syn det er koselig å høre andres erfaring med å fortelle om graviditeten:happy:
Jeg er førstegangs gravid å må jo si at jeg gleder meg vilt til å dele det med venner å familie.
Spesielt med mine foreldre som blir besteforeldre for første gang.

Nå håper både jeg og samboeren at nurket gror seg godt fast å blir med oss til enden av reisen :)

(Jeg har dysleksi så beklager eventuelle skrivefeil)
 
Kjæresten fikk vite det samme morgen, viste han testen:)
Resten av familien fikk vite det på bursdagen min (var 12 uker da):) satt frem ett par av mine sko, ett av samoers par og et bittelite ett til mini som var i magen våde mine og hans foreldre fikk vite det samtidig da!
 
Kjæresten fikk vite det samme morgen, viste han testen:)
Resten av familien fikk vite det på bursdagen min (var 12 uker da):) satt frem ett par av mine sko, ett av samoers par og et bittelite ett til mini som var i magen våde mine og hans foreldre fikk vite det samtidig da!

Så koselig måte å fortelle det på, lurer selv fælt på hvordan jeg skal fortelle det til mine foreldre:happy:
 
Så stillig vi-vil-ha-nr-tre :) Med nr to fortalte vi det når jeg var 6 mnd på vei i prestens bryllupstale med eksmannen :p Syntes ikke da. Med denne må jeg tenke litt, lyst til å gjøre det på en morsom måte. Med foreldrene og søsteren til samboer tenkte vi å invitere på grillfest, også ha på begge to t-shorter der det står "Jeg skal bli storesøster/bror" på og se hvem som ser den først :p Men resten av verden og facebook må vi tenke litt på :)
 
Så stillig vi-vil-ha-nr-tre :) Med nr to fortalte vi det når jeg var 6 mnd på vei i prestens bryllupstale med eksmannen :p Syntes ikke da. Med denne må jeg tenke litt, lyst til å gjøre det på en morsom måte. Med foreldrene og søsteren til samboer tenkte vi å invitere på grillfest, også ha på begge to t-shorter der det står "Jeg skal bli storesøster/bror" på og se hvem som ser den først :p Men resten av verden og facebook må vi tenke litt på :)


Ja jeg å vil gjøre det på en litt artig måte til mine foreldre/søstre å venninner:happy:
Facebook får dette bilde da samboern er glad i lego, derfor bruker navnet mitt er Wall-e da figuren heter det;)
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    1.012,1 KB · Visninger: 41
Vi hadde hund forrige gang, så hadde vi foreldrene våre på middag og sa at vi trengte hundepass etterhvert, om 7 mnd, da vi kom til å være på sykehuset.
 
Så koselig måte å fortelle det på, lurer selv fælt på hvordan jeg skal fortelle det til mine foreldre:happy:

Jeg sendte bilde av testen til foreldre og lillesøster ed en gang jeg. Skulle en uke på ferie med de noen dager senere, så var liksom ingen vits å late som ingen ting. Mistet etter 3 dager på ferie, og da var det veldig greit at de visste syns jeg. Ble gravid igjen før ny menstrasjon, og sa fra til familie like tidlig på nytt. Nærmeste venner får vite neste gang jeg treffer de. Litt over 7 uker nå.

Samboer og jeg så forøvrig på testene samtidig.
 
Jeg sendte bilde av testen til foreldre og lillesøster ed en gang jeg. Skulle en uke på ferie med de noen dager senere, så var liksom ingen vits å late som ingen ting. Mistet etter 3 dager på ferie, og da var det veldig greit at de visste syns jeg. Ble gravid igjen før ny menstrasjon, og sa fra til familie like tidlig på nytt. Nærmeste venner får vite neste gang jeg treffer de. Litt over 7 uker nå.

Samboer og jeg så forøvrig på testene samtidig.
Ja fortalte det selv til min beste venninne å to veldig gode kollegaer:happy:
Jeg er også der at jeg gjerne vil ha noen å dele det med om d mer skulle skje noe.
 
Forrige gang sendte jeg snap med ul-bilde som vistes i 3 sek til familie/venner. Fikk en del telefoner ganske fort etterpå for å si det sånn!
 
Min daværende svigermor overraska meg med å spørre rett ut, hun så det liksom på meg.

Mine foreldre var jeg på adventsmiddag hos, og jeg ga dem en gave under middagen. Hadde pakket inn en babyleke og skrev en lapp med "kanskje denne kan brukes sommeren 2010?". Det var litt gøy å se reaksjonene :)
 
Back
Topp