Ecinnaj Gift med forumet Oktoberskatter 2014 18 Mai 2011 #1 bynnje å vænn sæ på forume ? synes d e ganske kjækt æ :D my mer oversiktlig :)
maric Gift med forumet 18 Mai 2011 #2 begynner å bli vandt til det, men merker att jeg alikevel ikke er så aktiv her lengre. men satser på att det endrer seg :)
begynner å bli vandt til det, men merker att jeg alikevel ikke er så aktiv her lengre. men satser på att det endrer seg :)
kassie Glad i forumet 18 Mai 2011 #3 begynner å komme seg nå :) Liker veldig godt at man kan se hvem andre som er her igjen :)
Hekleguri Glad i forumet Januarhula 2014 19 Mai 2011 #4 Veldig kjekt at man kan se hvem som er her igjen. Og så liker jeg at man kan kopiere og lime inn bilder. enkelt
Veldig kjekt at man kan se hvem som er her igjen. Og så liker jeg at man kan kopiere og lime inn bilder. enkelt
Ecinnaj Gift med forumet Oktoberskatter 2014 19 Mai 2011 #5 holtungm skrev: Veldig kjekt at man kan se hvem som er her igjen. Og så liker jeg at man kan kopiere og lime inn bilder. enkelt ja derre me bilda'n har jo vårte kjæmpe bra :D så glede mæ t alt e fiksa opp så bli d væll sikkert kjæmpe bra tænke æ :)
holtungm skrev: Veldig kjekt at man kan se hvem som er her igjen. Og så liker jeg at man kan kopiere og lime inn bilder. enkelt ja derre me bilda'n har jo vårte kjæmpe bra :D så glede mæ t alt e fiksa opp så bli d væll sikkert kjæmpe bra tænke æ :)