Nån som vet?

Carolineisabelle

Forelsket i forumet
Hej jenter, en liten fråga bara...:) jag är i dag i 10+3 och har vart kvalm sen vecka 7 ca...men igår vaknade jag upp och mådde nästan som "vanligt" och idag har jag vart lite kvalm, men de går inte ens å sammenligne med de förra veckorna. Är det normalt att det ger sig så tidigt? Eller borde jag kolla upp? Jag blir ju genast lite orolig...

Det er helt vanlig slik du opplever det :) Heldiggris.. Jeg sliter fremdeles, spesielt om morgenen :(

Jeg opplevde det samme mellom uke 10 og 11. Plutselig var kvalmen nesten borte og jeg ble meg selv igjen! Fantastisk! Nå kan jeg glede meg mer over å være gravid :)

Jeg har hatt dager innimellom som ikke har vært så ille, så det kan jo være at det bare er en liten pause fra kvalmen også , men håper for din del at du er kvitt det nå ;)
Tror alt med kvalmen er ganske så normalt, noen er kvalm noen få dager, andre uker, noen hele tiden andre av og til.. Ingen sv.skap er like :)

Jag hoppas det snart ger med sig för dig också! Hur långt är du?
Jeg er 10 + 1 og lengter etter at kvalmen skal gi seg. Hadde to dager sist helg med ro da jeg hadde vært hos legen og fått kvalmestillende.. MEN etter et grusomt angstanfall m.m. som bivirkning var jeg tilbake til kvalmen mandag morgen dessverre. Har snakket med legen igjen i dag og skal hente annen type kvalmestillende i morgen så får vi se om det blir bedre ;) Krysser fingrene XXXXXX

Jeg har hatt dager innimellom som ikke har vært så ille, så det kan jo være at det bare er en liten pause fra kvalmen også , men håper for din del at du er kvitt det nå ;)
Tror alt med kvalmen er ganske så normalt, noen er kvalm noen få dager, andre uker, noen hele tiden andre av og til.. Ingen sv.skap er like :)
Nä, det är sant, men det var så konstigt att det nästan bara gav sig över natten:) men det är som du säger att inga svangerskap är lika:) man blir bara så orolig när man läser de värsta på oöika sidor. Nää, nu ska jag njuta, och kosa mej heeela fredagen dom är kvar:) tack för svar från er alla! Guldvärt!!:)

Jo lenger på vei man blir, jo mindre kvalm kan man oppleve å være :D Noen er kjempe heldige, kvitter seg med kvalmen før 12 uker og rett etter, mens andre sliter lenge. Det at du er bedre trenger du absolutt ikke bekymre deg for :)

Nä, det är sant, men det var så konstigt att det nästan bara gav sig över natten:) men det är som du säger att inga svangerskap är lika:) man blir bara så orolig när man läser de värsta på oöika sidor. Nää, nu ska jag njuta, och kosa mej heeela fredagen dom är kvar:) tack för svar från er alla! Guldvärt!!:)

Er bare å nyte ja, i går rakk jeg ikke forlate senga før jeg kastet opp i posen jeg hadde liggende klar (vi har ingen bøtter her pussig nok), mens i dag føler jeg meg fin, litt småuggen nå som jeg er skrubbsulten :)
La oss bare håpe det værste er over for oss begge, så blir det en så mye bedre påske av det :)

Er bare å nyte ja, i går rakk jeg ikke forlate senga før jeg kastet opp i posen jeg hadde liggende klar (vi har ingen bøtter her pussig nok), mens i dag føler jeg meg fin, litt småuggen nå som jeg er skrubbsulten :)
La oss bare håpe det værste er over for oss begge, så blir det en så mye bedre påske av det :)
Vi kryssar fingrarna för att de värsta är borta ja, så njuter vi av graviditet och påsk :):)

Ja, nyt det :) så herlig hvis du er ferdig med det!!! Jeg håper fortsatt det snart skal gi seg, jeg er 12+2 i dag.. Men er bedre enn på det verste da, men er kvalm likevel... God påske og god fredag :)

Back
Topp