Nån som har noen tips til meg? :)

Mar11jun13jan15

Glad i forumet
Har hatt vondt i hodet helt siden jeg ble gravid..
Flere som har det sånn? Og hva gjør dere for å holde hodepinen borte? :) Tar gjeeerne i mot tips :D

Har drukket mye vann og prøvd og få frisk luft vær dag,bruker og hjelpe litt.. men har vært plaget med migrene etter at jeg ble gravid, og når det er på det verste må jeg ta en Paracet, for da ser jeg ikke noe /:/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Prøver å drikke masse. Og så har jeg lært at når jeg først får vondt i hodet,er det bare å ta paracet med en gang,ikke noe vente og se.
Da tar det mye lengre tid å bli kvitt og det kommer gjerne tilbake igjen.

Oo, migrene høres ikke noe godt ut!! Har heldigvis ikke det selv, men kjenner folk som har det, og det ser ikke noe godt ut.. :(
Sitter her med min andre liter med vann på tur ned nå, så håper det går over snart, om ikke må jeg vell ta en paracet.. :confused: Kan ikke komme på at jeg hadde det slik sist gang, men så er ikke svangerskapene like i de hele tatt fram til no, og det er samme kjønn :)

Mye søvn, og og en deilig kald klut i pannen - for de som har tid til å legge seg nedpå ;)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Om du e mye plaget hadde ej tatt mej en tur t kiropraktor, kan hjelpe! Så kan en også få mannen t å massere skuldrene, nakken og hodebunn!

Søvn, vann, mørkt og kaldt rom. Eneste som hjelper når migrenen er på vei... Føler med deg!

Bare pass på at det ikke er kraftig hodepine hele tiden, jeg tenker med en gang på svangerskapsforgiftning. Ta det opp med legen når du er der neste gang. Det er ikke bra med langvarig hodepine.

Takk for kjempe fine tips, dem skal prøves ut :) Likte spesielt den med massasje.. Hihi ;)
Trur nok jeg skal prate med legen neste gang ja, øre hva hun mener :)

Back
Topp