Nåken som syr babynest på bestilling ?

Mca81

Forelsket i forumet
Eg kan ikkje lage nåke på egenhånd, eg har prøvd på alt mulig .. Eg e ikkje bygd for den slags :p
Så , kva skal DU ha for å lage en til meg ? ;-)

Bestilte av ei som heter Ellen lidal på finn.no :) fikk den i posten etter få dager:) valgte postoppkrav+ at frakten kostet, så kom på766,- ferdig levert ;) var 550,- tror jeg i utgangspunktet;) men de triste hvite man får på barnas hus koster 1200,- så føler jeg fikk et finere produkt og har spart penger :P

Bestilte av ei som heter Ellen lidal på finn.no :) fikk den i posten etter få dager:) valgte postoppkrav+ at frakten kostet, så kom på766,- ferdig levert ;) var 550,- tror jeg i utgangspunktet;) men de triste hvite man får på barnas hus koster 1200,- så føler jeg fikk et finere produkt og har spart penger :P
Så gøy !! :)

Bestilte av ei som heter Ellen lidal på finn.no :) fikk den i posten etter få dager:) valgte postoppkrav+ at frakten kostet, så kom på766,- ferdig levert ;) var 550,- tror jeg i utgangspunktet;) men de triste hvite man får på barnas hus koster 1200,- så føler jeg fikk et finere produkt og har spart penger :p

Ho har jeg bestilt av også! :) Gleder meg til pakka kommer i posten :)

Betalte 200 kr i matrialer og sydde en selv. Meget fornøyd med produktet må jeg si. Hadde det ikke til forjemann men ser nå hva jeg har misset. Den passa rett oppi vugga i stua :D genial ting rett og slett

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp