Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Will doSøk "babylatter" på Facebook hun tar 490 kr + Evt frakt
Ka betaler du ?Jeg bestilte av ei på finn.no. Søkte på babyrede. Regner med å få det i posten neste uke
Ka betaler du ?
Will do
Er da en grei pris eller ? Eg veit ikkje
Så gøy !!Bestilte av ei som heter Ellen lidal på finn.no fikk den i posten etter få dager valgte postoppkrav+ at frakten kostet, så kom på766,- ferdig levert var 550,- tror jeg i utgangspunktet men de triste hvite man får på barnas hus koster 1200,- så føler jeg fikk et finere produkt og har spart penger
Bestilte av ei som heter Ellen lidal på finn.no fikk den i posten etter få dager valgte postoppkrav+ at frakten kostet, så kom på766,- ferdig levert var 550,- tror jeg i utgangspunktet men de triste hvite man får på barnas hus koster 1200,- så føler jeg fikk et finere produkt og har spart penger
Så verdt det synes jeg elsker min allerede <3Ho har jeg bestilt av også! Gleder meg til pakka kommer i posten
Så verdt det synes jeg elsker min allerede <3
Bilde ?Ja, virkelig verdt det! Fikk min i dag, gleder meg til å ha mini oppi
Bilde ?
Jeg har Ole Brum veldig søt, og genialt for meg som har ti tommeltotter når det gjelder sying! Hahaha!Bildene er tatt fra annonsen på finn. Jeg bestilte blå med ugler! Finnes flere varianter
Hvor kjøpte du Ole brum hen?Jeg har Ole Brum veldig søt, og genialt for meg som har ti tommeltotter når det gjelder sying! Hahaha!
Av ei dame på finn.no Ellen lidal heter hun har side på Facebook også jeg får absolutt ikke til å sy stort selvHvor kjøpte du Ole brum hen?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app