Nåen som har simo vogn???

Ajja

Gift med forumet
E det det???? tjihi

Nåen som har simovogn???
Erfaring??
E dem bra?

Vi ska kjøpe ny vogn og har vært å sett på ei simovogn..
Eg syns det sog veldig bra ut... Ska ta sambo me idag så han får se...
Eg har veldig løst å kjøpe den, har lagt den av.... Sia dem hadde kun 1 svart igjen...
Trur det e den jubileums modellen eg har sett på!!!!

Tullemor: Nu kommer eg ikkje tel å bære Hannah i beggen.....
Må passe spira i magen, men hadde ikkje gjort det uansett!!!!

Har ei svithun vogn, det e jo et under merke av simo (va i allefall det før), like den vogna veldig godt.. Men nu e den slitt i stoffet, og den e mindre einn vanlig simo.. Å så e det masse mutter og skruver som ikke nytter å skrue fast... e ei gammel vogn...
Derfor ny!!!!!!!!!!!

lillemeg85: skjønne jo samboern din litt da... tjihii[:D]

Den eg har sett på e svart å litt grå å hvit trur eg... tjihii..... står simo over alt på kalesjen... (men det gjør ingenting)..

Har stasjonsvogn så det e inga problem...

Har Simo kombi, er greit fornøyd.
Jeg valgte Simo nettopp av de grunnene Tullemor listet opp:
Stabil 4-hjulsvogn
Høy
God plass under
Stor bag, og større baglignende plass når man tar vekk bagen og setter på kant i fotenden - skal ha Voksipose, ikke alle vogner som har plass til det

Men den er stor og tung, svinger ikke på en femøring, og må demonteres litt for å få plass i mange biler.
Når det gjelder bagen er vel spørsmålet om den er tung, eller om det er tungt å bære 6+ kilo baby i en stor bag som er vanskelig å manøvrere?

Den har ellers god fjæring, ser ut til at junior er komfortabel selv over verste brosteinene og fortauskantene. [:)]

ORIGINAL: ~Tullemor~

ORIGINAL: VesleS

jeg har også arvet vogna (2000/2001). Har allerede lyst på en enklere vogn.
Fordeler:
- Veldig god å trille!!!
- Stabil
- stor bag
- god plass under!

Ulemper:
-Tung! Slitsomt å ta den inn og ut av bilen.
- Må ha stasjonsvogn for å slippe på demontere hjulene (og noen ganger mer...)
- litt for høyt over bakken - jeg er lav så jeg må stå på tå for å se ned i vogna[8D]

Da er vi to[:D]
Tror de modellene vi har VesleS er mer tungvinde på hjula... Innbiller meg at de er enklere å slå sammen for å få inn i bilen de nye mod.

lykke til med vognkjøp Ajja![:D]

De nye modellene er superenkle å fjerne hjulene på! Bare klipse dem av og på - de har til og med bremseklosser på alle fire hjul slik at du ikke kan sette dem på igjen på gal plass! [:D]

ORIGINAL: Minerva

Stabil 4-hjulsvogn
Høy
God plass under
Stor bag, og større baglignende plass når man tar vekk bagen og setter på kant i fotenden - skal ha Voksipose, ikke alle vogner som har plass til det

Men den er stor og tung, svinger ikke på en femøring, og må demonteres litt for å få plass i mange biler.
Når det gjelder bagen er vel spørsmålet om den er tung, eller om det er tungt å bære 6+ kilo baby i en stor bag som er vanskelig å manøvrere?

Den har ellers god fjæring, ser ut til at junior er komfortabel selv over verste brosteinene og fortauskantene. [:)]

ja, han er 7,5kg og bagen er tung å manøvrere... misunner de som har myke bager når jeg må bære han fra bilen og ,som i går, langt avgårde

Bæretøy, snuppelura, bæretøy! [8D][:D]

Stabil 4-hjulsvogn
Høy
God plass under

ja, han er 7,5kg og bagen er tung å manøvrere... misunner de som har myke bager når jeg må bære han fra bilen og ,som i går, langt avgårde

Bæretøy, snuppelura, bæretøy! [8D][:D]

ja, men noen ganger trenger jeg bagen med inn til folk for at han skal ha et sted å ligge hvis han skal sove en blund[8|] Men ellers så har du helt rett!! jeg trenger bæretøy, men får jo aldri kjøpt det...[8D]
Kunne ønske det var en butikk jeg kunne gå inn å prøve og folk som hadde peil kunne vise og forklare meg... Syns det er så vanskelig å finne noe på nett. Kjøpe noe til 700kr som jeg ikke vet om passer eller er godt å ha på er litt kjedelig. Men jeg vet det er sløvt...
kanskje jeg kan teste din i morra kanskje?

Selvfølgelig kan du det!
I den situasjonen ville jeg nok tredd junior i ringslynge eller no' og båret tom bag - sånn jeg gjør det når vi er på reise med bilsete f.eks. Ja, man kan bære barnet i bilsete, men fy f*** så tungt og upraktisk vinkel og... og... [8D]

vi har simo kombi enkeltvogn... veldig fornøyd med den..

Vi har simo duo vogn..kjempe fornøyd med denne...Er årets modell i beige med rosa trekk oppi[:)]
valgte duo for synst det er greit att ho har go plass å vokse i gjennom vinteren,og plass til masse klær,dyne o.s.v..hadde ik bruk for kombi med den beggen.....men er ei tung vogn,det er vel den eineste ulempen[8|]

Her har me simo duo vogn..2006 modell... å e veldi fornøyd me den !
Stor bag så me får brukt an litt lenger.. + at når eg ser på jento so e so lang so hadde ho vokse fort ut av kombien..

Men da bygger man om kombien slik at sportsdelen fungerer som en stor bagdel! Det er den største "bagen" man får - og når jeg ser hvor fort Lille Trille vokser er jeg glad for det...[:D]

Back
Topp