Nåen som har simo vogn???

Ajja

Gift med forumet
E det det???? tjihi

Nåen som har simovogn???
Erfaring??
E dem bra?

Vi ska kjøpe ny vogn og har vært å sett på ei simovogn..
Eg syns det sog veldig bra ut... Ska ta sambo me idag så han får se...
Eg har veldig løst å kjøpe den, har lagt den av.... Sia dem hadde kun 1 svart igjen...
Trur det e den jubileums modellen eg har sett på!!!!

ORIGINAL: Dragemamma

Jeg har også simo.. og helt enig i hva mirabell83 sier!!
Vi har 2007 modellen og den kan man senke så den blir 10 cm lavere ... veldig kjekt for lille meg...da ser jeg jo lett over vogna [:D] 
Digger vognen, men ville ikke hatt den om hoved delen av trillingen var inne på kjøpesenter [;)]

Tenkte jo eg skulle bli flinkar å trille ute... Tør jo ikkje trille så langt me denna gamle vogna...
Å nu har det seg nu sånt at vi har nu stortsett bærre et kjøpesenter her.... haha[:D]
Ska uansett kjøpe trille (kjøpesenter/lett å ta me seg vogn) til våren/sommarn og tvilling vogn i august[:D]

Men må ha ei som e bra i vinter, vi har jo litt merkelige vintra her i nord-norge...
E vant tel at det e superkaldt nu på denna tia... nu pessregne det ute og e 4 varmegrader....

Simo sine vogne e faktisk di einaste som e vind og vann tett sa ho dama i butikken!!!!!

Eneste som er dumt med simovogn er at kallesja har en tendens til og dette av om manikke er forsiktig, ellerser det fine, stor plass og god kvalitet(:

ORIGINAL: Mirabell83

ORIGINAL: Ajja

ORIGINAL: Dragemamma

Jeg har også simo.. og helt enig i hva mirabell83 sier!!
Vi har 2007 modellen og den kan man senke så den blir 10 cm lavere ... veldig kjekt for lille meg...da ser jeg jo lett over vogna [:D] 
Digger vognen, men ville ikke hatt den om hoved delen av trillingen var inne på kjøpesenter [;)]

Tenkte jo eg skulle bli flinkar å trille ute... Tør jo ikkje trille så langt me denna gamle vogna...
Å nu har det seg nu sånt at vi har nu stortsett bærre et kjøpesenter her.... haha[:D]
Ska uansett kjøpe trille (kjøpesenter/lett å ta me seg vogn) til våren/sommarn og tvilling vogn i august[:D]

Men må ha ei som e bra i vinter, vi har jo litt merkelige vintra her i nord-norge...
E vant tel at det e superkaldt nu på denna tia... nu pessregne det ute og e 4 varmegrader....

Simo sine vogne e faktisk di einaste som e vind og vann tett sa ho dama i butikken!!!!!

Høres ut som Simo er noe for deg ja![;)](hehe, høres ut som en vandrende reklame snutt her jo, skulle fått betalt[8D]) Og hvis du venter til over nyttår får du 2007- modellen billigere. Jeg kjøpte selv 2006-modellen i januar i år og betalte "bare" 4000 kr[:)]

Dem har desverre ikkje inne fleire 2007modella... Solgt ut alt... På butikken her oppe vell å merke....
Den eg har fått tilbud på e den jubileums modellen og den skulle eg få før 4990,- (syns ikkje det va ille)!!!

ORIGINAL: Mirabell83

Jeg er kjempefornøyd med simon min!!Merker det nå når det er kaldt, snø, slafs og is ute.Stor og solid vogn er det!så det kommer jo litt an på hva du ser etter i en vogn. Tror ikke det er den beste vogna å dra på shopping med i julerushet i oslo f.eks. Men den har gode fjeringer, er ikke så dyr, veldig god å trille og er stødig som et fjell. Men når våren kommer blir jeg nok å kjøpe en mindre og lettere en som jeg kan bruke på shopping og storbyferier[;)]

Samme her ! [:)] Den er solid og god å kjøre i snøen med.. Litt tung å løfte, men det går på ett vis det og.. Også er den jo vind og vanntett...

Skal også kjøpe en litt mindre trille når til våren når han sitter opp, til shopping og sånt [:)]

Jeg har også 2006 modellen, fikk de til å bestille den til meg i mars siden jeg likte utseende på den bedre....

jeg har svart simo, og er kjempe fornøyd. romslig vogn til lille gullet. eneste er at den er litt ting og løfte inn og ut av bilen.

Back
Topp