Nåde den..

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
..som stjeler maten min :bag:

Altså, som gravid er jeg kombinert kvalm og matvrak. Mat holder kvalmen på avstand for min del. Blir så alt for opphengt i mat :chicken:

Og til frokost hadde noen stjålet tomatene og resten av pestoen… K R I S E..! Både mann og de to små får med seg hele seansen stakkar :dead: hvem i huuuleste har spist miiin mat?!

Puuuhh……. Ikke lett å være hormonell, hangry og lite fleksibel i matveien.. godt mannen heiv seg i bilen å redda dagen (livet) :angelic:

Fler som har store følelser helt på bærtur her?
 
..som stjeler maten min :bag:

Altså, som gravid er jeg kombinert kvalm og matvrak. Mat holder kvalmen på avstand for min del. Blir så alt for opphengt i mat :chicken:

Og til frokost hadde noen stjålet tomatene og resten av pestoen… K R I S E..! Både mann og de to små får med seg hele seansen stakkar :dead: hvem i huuuleste har spist miiin mat?!

Puuuhh……. Ikke lett å være hormonell, hangry og lite fleksibel i matveien.. godt mannen heiv seg i bilen å redda dagen (livet) :angelic:

Fler som har store følelser helt på bærtur her?
Typen drakk av den deilige bringebærsaften min igår… :confused2 (sånn ferdigblandet på glassflaske fra Askim)

Er vant til at han tar drikka mi ellers også (før graviditeten), men med hormonene på plass nå er det ikke like greit hele tiden (!)

Du er ikke alene!
 
Back
Topp