Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Nå har de begynt å flytte inn på aprilforumet :) da nærmer det seg 12 uker for de fleste her inne! :)

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Det er spennende!! :D

Termin 27/2-14 med første frø <3

Jeg er inne i den magiske uken i morgen :)

Ååh, syns det har gått litt fort sånn plutselig!
Syns det nettopp var nesten tomt her inne og folk var på vei til å flytte inn til februar :p
Aah, 2 uker til jeg har nådd di magiske 12 ukene :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Herlig :) en liten uke igjen her :)

Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen :)

2, 5 uke :-) syns tiden akkurat nå går sent!

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Spennende :-D her er jeg 9 uker i dag :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bare noen dager igjen nå!:) men slapper ikke helt av før ultralyd neste mandag

Termin 09.februar med første frøet:)

To uker igjen for meg:) hvis alt går bra!:)

Herregud så spennende :excited001 har ennå ikke fortalt til noen, skal fortelle foreldrene mine på dagen uke 12! Har da vært ul først å bekreftet at alt er bra, og jeg gruer meg! Første barnebarn på begge sider, så spent på reaksjoner og alt, grugleder meg:p

Herregud så spennende :excited001 har ennå ikke fortalt til noen, skal fortelle foreldrene mine på dagen uke 12! Har da vært ul først å bekreftet at alt er bra, og jeg gruer meg! Første barnebarn på begge sider, så spent på reaksjoner og alt, grugleder meg:p

Åå så spennende med første på begge sider! Her er det første på pappaens side, og du kan tro det ble lykkerus der i huset når vi fortalte det! Mine foreldre ble selvfølgelig også kjempeglad. Jeg gledet meg utrolig mye til å fortelle det til begge sider, ville helst gjøre det med en gang jeg hadde positiv test :D

Her er det 1 uke og 5 dager igjen :)

Termin 18. februar <3

Back
Topp