Nå...

Lou_na

Flørter med forumet
...er det på tide å skrive litt her! Jeg er ei godt voksen dame som venter barn nummer to. Vi har ei lita jente fra Oktober, 2010 fra før. I går var vi på ul og fikk se en liten peanøtt med bankende hjerte :-) Fiiiineste bevegelsen! Ble satt litt tilbake, men noen dager fra eller til spiller ingen rolle. Er 6+3 i dag :-)

Sååå koselig :-)) Jeg skal på torsdag, da er jeg etter mensregning 7+3. Var litt i tvil om det var for tidlig, men godt og kunne slappe av i ferien og vite at det ser bra ut med lille vackre :-) Gratulere så masse forresten!

Gratulerer så mye :D Å så gøy å få se det lille bankende hjertet <3

Gratulerer!
Jeg er vel også voksen pr definisjon :) Er 6+1 i dag
Har ikke UL før om en mnd jeg da men.. må vel klare å smøre meg med tålmodighet. Fikk dere sett noe så tidlig?

Gratulerer så mye :)
Jeg skal på UL på mandag,og håper virkelig jeg får se ett bankende hjerte da :)

Så koselig, gratulerer så mye :) sååå koselig å se et bankende hjerte!

Gratulerer så mye :)

Kan ikke huske deg fra november forumet, jeg var jo også der, med Marielle som er født 18/11/10  - var du ikke så aktiv eller har du endret nicket ditt?

Takk for gratulasjonene :-) Gratulerer selvfølgelig til dere også! Det er en spennende tid vi er inne i nå :-) Amberline: koselig å høre at det er flere "godt voksne" damer her :-) Du spurte om vi kunne se noe på ul.. Det var ikke kjempestort, akkurat, men vi så en fin hule der "lille" kan bo. Den lille kroppen målte 6 mm og vi kunne se at hjertet banket. Fantastisk! Jeg hadde regnet ut at jeg var 6+ 6 i går, men da vi var på kontroll ble i satt tilbake til 6+ 2. Vi har kommet ca like langt, da :-) Soul: jeg husker deg fra novemberforumet :-) Det er en eller to til fra det forumet her inne, er det ikke? Jeg har det samme nicket jeg hadde den gangen, men jeg var ikke så aktiv, nei. Var inne og kikka en del, da.. Og skrev ett og annet innimellom. Får prøve å være flinkere til å skrive denne gangen :-)

Lou_na skrev:
Takk for gratulasjonene :-) Gratulerer selvfølgelig til dere også! Det er en spennende tid vi er inne i nå :-) Amberline: koselig å høre at det er flere "godt voksne" damer her :-) Du spurte om vi kunne se noe på ul.. Det var ikke kjempestort, akkurat, men vi så en fin hule der "lille" kan bo. Den lille kroppen målte 6 mm og vi kunne se at hjertet banket. Fantastisk! Jeg hadde regnet ut at jeg var 6+ 6 i går, men da vi var på kontroll ble i satt tilbake til 6+ 2. Vi har kommet ca like langt, da :-) Soul: jeg husker deg fra novemberforumet :-) Det er en eller to til fra det forumet her inne, er det ikke? Jeg har det samme nicket jeg hadde den gangen, men jeg var ikke så aktiv, nei. Var inne og kikka en del, da.. Og skrev ett og annet innimellom. Får prøve å være flinkere til å skrive denne gangen :-)

Jeg også er en av de 'godt voksne' vel :) og er også i uke 6.  Blir 38år til høsten. Er det lov å spørre hvor gamle dere er?

Koselig at vi er flere:-) Jeg er 41 år.

Gratulerer!
Jeg skal på UL i morgen, og gleder meg veldig til å (forhåpentligvis) se et bankende hjerte. Moro med ultralyd. :)

Back
Topp