nå...

Moncabang

Glad i forumet
..er jeg lei av å gå sånn... 1 uke over tiden idag, så nå tar jeg meg en tur på apoteket og kjøper lakserolje..(skulle aldri prøve det hadde jeg bestemt meg for.. men, skjer jo ikkeno så det er greit å prøve)  håper jeg finner det da.. vil bli ferdiiig.!!

Får håpe lakseolja hjelper på deg da.. [:)]
Skal krysse fingrene for deg..
forstår godt at du er dritt lei.. har en uke igjen jeg og jeg klager.. off.. har ikke rett til det jeg egentlig.. hehe...

Skjønner du er lei, her er det litt over 2 uker til termin og jeg er kjempe lei.

Men du kan jo trøste deg med at det er MAX 1 uke til du får se nurket ditt.

Men krysser likevel fingrene for at du føder tidligere

ORIGINAL: Moncabang

..er jeg lei av å gå sånn... 1 uke over tiden idag, så nå tar jeg meg en tur på apoteket og kjøper lakserolje..(skulle aldri prøve det hadde jeg bestemt meg for.. men, skjer jo ikkeno så det er greit å prøve)  håper jeg finner det da.. vil bli ferdiiig.!!

Du må gi beskjed hvis det ser ut til å virke på deg da! Er også dritt lei av å gå på overtid! [:'(] Kanskje jeg løper og kjøper (dvs. sender samboeren [;)]) hvis du synes at det begynner å skje ting etter at du har tatt...

ORIGINAL: *snuppa*

noen som vet navnet på den olja??[8|] fåes den på apoteket?

Du spør bare på apoteket etter olja.. lakserolje.. de har den i kjøleskape tror jeg.. så den står ikke fremme..!! [:)]

Ingenting fynker på meg!!, har gått i trapper, tatt lakserolje, gått lange turer, drakk kaffe, osv.. det eneste jeg ikke har prøvd er sex, men som jeg har sagt tiligere, veldig vanskelig å få til alene.. hehehe... [:)]

Skjønner godt du er lei!

6 dager igjen jeg og er LEI!!

Har tatt 3 ss nå... trodde det skulle smake verre.. spent nå altså [:D]

lykke til!!!!

Tatt en stor dose til, men begynner å miste trua

Forstår godt at du er lei nå. Begynner å bli lei selv, og jeg har litt over TO uker igjen....... !!!! [:'(]

Lykke til. Det skjer nok noe snart skal du se. Fingrene krysset for deg

Skikkelig romlelyder inni meg nå.[:D]. huff... Sambo har tatt til fornuft og rømt.. hehe.. like greit Føder kun men "guttefitta" foreløpig.. hihi...

Back
Topp