Nå...

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
mangler jeg bare stellekommode så er alt i hus!!![:D][:D] Den skal vi få av svigers! Utrolig greit.. Har benyttet meg av barnashus tilbus hver gang jeg har kjøpt noe[:)] Noen andre som nermer seg? Eller er jeg bare tidli ute?[8D]

heheh du er litt tidlig ute, men det er alltid greit å få ting inn i huset og spessielt om en sparer litt på å være tidlig ute;)

Jeg har det meste i og med at dette er nr to

Ja det går masse penger å når man får barnashus katalog fyker pengene kjempefort! Kjøpte f.eks sengtøy til 600 kr:O Sengtøy som i putetrekk og dynetrekk.. Syk pris, men det var det fineste da[:D]

Hehehe, høres ut som du har shoppa mye ja! Ja 600 var ganske drøyt for sengesett [8D] Haha, men er sånn selv når jeg forelsker meg i ting... [;)][;)] 
Men så deilig da... Slipper du å stresse rundt når det nærmer seg....

Har mye, men kommer nok til å handle masse å.. Kjenner jeg meg selv rett[8D] 

vi har nettopp satt opp sprinkelseng, stellekommode og lekekasse hehe.. har madrass og stellemadrass klar. har lagt av gule gardiner på kid til 60,- som jeg skal innom imårå og kjøpe. Av mine foreldre får vi vognen.. men har ikke bestemt meg for hvilken helt enda.. må snakke med butikken først hehe.. gleder meg til imårå når jeg skal på ul - da får jeg forhåpentligvis vite kjønn og kan handle på påsketuren min - litt klær til babyen. Eneste som mangler på barnerommet er klær i skuffene og teppe på gulvet + pute/dyne og trekk til det.

Godt å være tidlig ute!!![;)]

Godt å være tidlig ute, men så tidlig er ikke jeg [;)]

Godt å høre at jeg ikke er alene[:D][:D] Har jo ingenting å gjøre på når jeg er høygravid da:P Men får aldri nok klær!! LYKKE TIL PÅ UL IMORGEN SICRET!! Jeg var på ul på torsdag på sus.. Fikk ej jordmor som hetta Kari.. Kanonkoselig[:D][:D] Vet at Sigrid og er kjempebra[:)] Håper på at du får en av dem[:D] Gleder meg til oppdatering!!!![:D]

Har kommet om trend like langt, mangler stellebord og stelleunderlag og badetermometer. Og noe må jo disse besteforeldre få lov til å kjøpe og, så har nok det vi trenger i hus her, ja [:D][:D][:D]

[:D]HERLIG[:D] Kjempegreit å være NESTEN ferdig[:)] Disse barna er VELDIG velkomne me mange utolmodige mødre. Hihihih

takk... gleder meg! og det er jo litt kjekt å være igang :D kjenner jeg ble mer gira når vi først har satt i gang... til nå har jeg liksom bare sett.. og ikke visst hvor en skal starte.. hehe.. 

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

[:D]HERLIG[:D] Kjempegreit å være NESTEN ferdig[:)] Disse barna er VELDIG velkomne me mange utolmodige mødre. Hihihih

Hehe, ja det er sikkert og visst [:D][:D][:D]

Jeg har ikke kjøpt noenting annet enn et par bodyer og en supermanndrakt.. [:)]

Men jeg skal ikke ha så mye heller, siden guttene mine bare er 3 år og 1,5 år så har jeg det meste [;)]

Eneste som trengs her er ny vogn og bilsete. Og noe nye klær etter jeg har sett igjennom det jeg har. Vet det er endel utvaska der som ikke blir å bruke igjen [;)]

Back
Topp