Nå vises magen, hurra!

Ragnhildmor

Glad i forumet
Nå har magen min begynt å vises! Sånn at folk ser det! Jeg syns det er kjempestas! [:D][:D]

Hva syns dere andre i klubben, liker dere at folk ser på magene deres?

Jeg syntes egentlig folk så det litt for tidlig denne gangen. Magen begynte å synes allerede i 10 uke. Men de som skjønner seg på det sier det alltid vises tidligere når man har gått gjennom et svangerskap tidligere. Musklene er allerede "sprengt". Nå vises den i hvert fall veldig godt, er like stor som jeg var da jeg var 7-8 mnd på veg forrige gang!
Men forrige gang syntes jeg det var veldig stas når den begynte å synes, selv om det ikke var før jeg var 6-7 mnd på vei (hadde venta leeeeenge da).

Synes det er helt ok om folk ser det.  Men en ser jo det bedre i gravidklea mine enn de vanlige...  Ser folk har lyst å ta på når de ser det....[:D][:D][:D]

Synes det er moro å endelig ha fått litt mage.. Det er jo litt gøy når folk kan begynne å se jeg er gravid, men nå er jeg jo gravid for første gang... Har heldigvis ikke hatt noen som vil ta på magen enda.. håper jeg slipper unna det.. "se, men ikke røre"..hehe..

Jeg også! Har begynt å synes de 2 siste ukene! Får jo mange koselige tilbakemeldinger.[:)]

Magen min spratt liksom plutselig ut denne uka! Det er stas. [:)]  Rart at den spratt ut så fort?

Magen min har vel vist nå en stund[:)] kjekt det, men ikke så kos når alle vil ta og kjenne på den[&:]

Back
Topp