Nå ville det vært flott.....

Champ

Gift med forumet
om mine to små hadde tatt seg en lur, vi sto opp kl 7 og de har ennå ikke hatt noe soving, eller jo et kvarter i bilen på formiddagen..... litt søvn nå og mor hadde fått vasket huset..... sove sove sove sove zzzzzzzzzz

Vasker du også du æ....hihi..bare sover så fort muligheten byr seg jeg.. Zzzzzz...
Ja,trolla burde vel fått seg en aldri så liten cowboystrekk.. [;)]

ORIGINAL: Champ

om mine to små hadde tatt seg en lur, vi sto opp kl 7 og de har ennå ikke hatt noe soving, eller jo et kvarter i bilen på formiddagen..... litt søvn nå og mor hadde fått vasket huset..... sove sove sove sove zzzzzzzzzz

Det funka!!!!! yohooooooooooo

I FEEL GOOD

I FEEL GOOD

*klapper Champ`n sånn passe hardt på skuldra* høhøhøhø...[;)]

ORIGINAL: roastbeef`n

I FEEL GOOD

*klapper Champ`n sånn passe hardt på skuldra* høhøhøhø...[;)]

takk takk du, det gjorde godt..... og vaskingen blir nok utsatt ja...... ble plutselig litt trøtt jeg oxo... så det blir vel zzzzzzzzz på meg oxo nå straks[:)]

har lyst til å stikke på shopping jeg oxo men det får vente til ungene er oppe igjen eller kanskje i morra... må jo vaske oxo i dag hoff....

gjør som meg da vel? biffen pleier nemlig å late som ho rydder i cd-platene mens gubben vasker huset..hihi..  funker hver gang..[:D] 

Back
Topp