Nå vet jeg hvordan mamma og pappa hadde det

hissigproppen

Forumet er livet
Eller, hvert fall nesten.

Er akkurat ferdig med Idas dans, som beskriver morens opplevelse når datteren får leukumi og alle kampene de kjempet med cellegift og stråling. Gikk innpå meg å lese det og vite at mamma og pappa gikk gjennom det samme sa søsteren min var 5 år.

Hun døde riktignok ikke av kreften da, og jeg vet ikke hvor mange runder de var med cellegift og stråling, men det må jo ha vært ganske slitsomt for en liten kropp.

[:(]

Uff.. sånne bøker klarer ikke jeg å lese.. blir trist bare av det lille du nevner her.. Er det en sannhetens bok?

Fælt med søstereren din da[:(]

Uff...sånne erfaringer unner jeg ikke min verste fiende! Det verste som finnes er jo når barna er syke...

ORIGINAL: Fridasinmamma

Uff.. sånne bøker klarer ikke jeg å lese.. blir trist bare av det lille du nevner her.. Er det en sannhetens bok?

Ja, moren som har skrevet om hva som skjedde fra hun fikk diagnosen til hun døde.
Klarte ikke legge den fra meg og leste ut i kveld.

Jeg gråt så fælt da jeg leste den boka, måtte ta pauser fordi øya var fulle av tårer....[:(]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: Tante Sofie

Jeg gråt så fælt da jeg leste den boka, måtte ta pauser fordi øya var fulle av tårer....[:(]

Samme her, var på cruise i karibien da jeg leste den og tårene bare trilla...Noen som har bøker i samme sjanger å anbefale?! liker sånne virkelighetsnære, beskrivende og lettleste bøker!

"rosa bil" av ingrid wiggen.. "sammen til verdens ende" husker ikke forfatter, men de er knallgode på linje med "idas dans"

Samme her, var på cruise i karibien da jeg leste den og tårene bare trilla...Noen som har bøker i samme sjanger å anbefale?! liker sånne virkelighetsnære, beskrivende og lettleste bøker!

kan anbefale "Kvinner går til lege, menn går på byen" huske ikke forfatteren ei bok fra nederland, knallgod! Har akkurat lest "sammen til verdens ende" bra den også.

Jeg er så sliten av cellegift selv så tanken på en liten kropp som må gå gjennom det samme[:(] Det må ha vært en stor påkjenning for henne og foreldrene dine.

ORIGINAL: Salander

kan anbefale "Kvinner går til lege, menn går på byen" huske ikke forfatteren ei bok fra nederland, knallgod! Har akkurat lest "sammen til verdens ende" bra den også.

Å den har jeg akkurat lest, og det er så utrolig fin.. De er like gamle som mannen min og meg, og datter på samme alder, så jeg så for meg hvordan jeg selv skulle ta farvell med barna mine, herregud det var en tøff bok [:o]

Det er ei kjempefin og sterk bok.. gråt mange ganger mens jeg leste den.

Ellers har jeg lest "Ett hjertebarns veg mot livet" mener jeg den heter (husker ikke navnet på hun som har skrevet den, men den handler om datteren hennes som var født med hjertefeil)

"Ei hand å holde i" av Vigdis Rabben.. Handler om Odd Kåre Rabben som blir hiv smitta gjennom en blodoverføring.. Utrolig sterk bok om en sterk ung gutt..!

Jeg snakket med pappa om det i dag og fikk vite at hun ikke hadde trengt venmargstransplantasjon fordi som så liten tålte kroppen cellegift ganske bra, og cellene gjendannet seg også fortere enn hos eldre.

Skjønner det er flere bøker det er verdt å ta en titt i ja. På tide å fornye lånekortet sitt hos biblioteket kanskje..

Back
Topp